سبک فرانسوی در طراحی داخلی

سبک فرانسوی در طراحی داخلی

سبک فرانسوی در طراحی داخلی به طرز ماهرانه ای، سبک قدیمی با جدید را ترکیب می کند، به اصول تزئینات وفادار می ماند و همچنین دوز سالمی از شخصیت صاحبخانه را به فضا تزریق می کند.

طراحی فرانسوی جسورانه، پیچیده و شیک است. اما در عین حال دمدمی مزاج و شخصی نیز می باشد. هیچ دو خانه ای را در سبک فرانسوی مشاهده نخواهید کرد که شبیه به هم باشند.

در نگاه اول، به نظر می رسد که هیچ قانونی در استفاده از ایده های طراحی داخلی فرانسوی وجود ندارد. اما برخی از بایدها و نبایدها در این سبک وجود دارد. برای مثال:

– از پارچه های ساده و طبیعی مانند کتان و پنبه استفاده کنید.

– می توانید دیواری کاملا خالی و برهنه داشته باشید.

– صندلی زیبای لوئی پانزدهم را با موارد مشابه بیشتر محاصره نکنید. با جفت شدن آن با یک چیز کاملا متضاد، مانند یک مبلمان مدرن یا مینیمالیستی، آن را برجسته کنید.

– از معرفی یک عنصر جذاب مانند یک جسم با رنگ فوق العاده، یک اثر هنری در مقیاس بزرگ بر روی دیوار یا یک مبلمان بزرگ اجتناب نکنید.

– به سمت بالا نگاه کنید، سقف را به خاطر بسپارید و برای جالب تر کردن آن برنامه ریزی کنید. فرانسوی ها، دیدی فراتر از رنگ صاف و سفید بر روی سقف دارند.

رنگ

در مورد رنگ، فضای زیادی برای انعطاف پذیری وجود دارد. بگذارید شخصیت تان پالت شما را انتخاب کند. اگر می خواهید احساس آرامش ایجاد کنید، دنبال موارد خنثی مانند سفید و خاکستری روشن بروید.

سبک فرانسوی در طراحی داخلی

دکوراسیون

حداقل به دنبال یک یا دو قطعه مبلمان قدیمی باشید که به شما کمک کند تا تعادل کلاسیک را با مدرن حفظ کنید. انتخاب پارچه همچنین انعطاف پذیری زیادی را برای شما فراهم می کند.

شما می توانید پارچه های پنبه ای ارگانیک و پارچه هایی با طرح های ظریف را برای اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کنید یا جهت مخالف آن را انتخاب کرده و پارچه های مجللی مانند مخمل، ​​ابریشم و توری را مورد استفاده قرار دهید.

سبک فرانسوی در طراحی داخلی

روشنایی

اگر به ایجاد یک فضای چشمگیرتر تمایل دارید، لوستر همیشه یک نقطه کانونی عالی است. تعداد زیادی طرح برای انتخاب وجود دارد، بعضی از آنها کلاسیک تر و برخی دیگر معاصرتر هستند.

سبک فرانسوی در طراحی داخلی

پنجره ها

پرده های کف تا سقف، فضای کلاسیک را به هر اتاق می بخشند و فرانسوی ها دوست دارند از این ترفند طراحی استفاده کنند. همچنین این طور احساس می شود که پنجره بسیار بزرگتر از حد واقعی است و باعث می شود تا فضای داخلی بزرگتر به نظر برسد.

فضای کف

فرانسوی ها از کف های ساخته شده با مواد طبیعی مانند چوب سخت، سنگ و تخته سنگ استفاده می کنند. اما آنها همچنین دوست دارند با استفاده از فرش های منطقه ای که می توانند سنتی یا معاصر باشند، بسته به طراحی کلی، فضای کف را پر کنند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک فرانسوی در طراحی داخلیطراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *