از خدمات شرکت معماری کاط، طراحی و اجرای روف گاردن یا بام سبز در کرمان می باشد. متخصصان مجموعه ما با حضور در محل شما، آن را مورد بازدید قرار داده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند و پس از آن، پروژه شما وارد فاز طراحی با نرم افزار می شود که بعد از اتمام طراحی، متخصصان اجرایی ما وارد عمل شده و مرحله ساخت پروژه روف گاردن شما آغاز می شود. روف گاردن کرمان – بام سبز کرمان

روف گاردن کرمان - بام سبز کرمان

در ادامه توضیحاتی را در مورد روف گاردن ارائه می دهیم.

امروزه بام دیگر فقط یک بام عادی نیست، بلکه می تواند مکانی باشد برای گذراندن وقت در حالی که شما از منظره لذت می برید. بام اغلب در گذشته فراموش می شد به این دلیل که قابل رویت نیست و مردم نمی دانستند دقیقاً با آن چه کار کنند. بام نه تنها در برابر باران حکم پناهگاه را دارد، بلکه ما را در برابر گرما محافظت می کند و خانه را خنک نگه می دارد. امروزه همچنین می تواند با استفاده از بافر آب مانع از جاری شدن سیل شود. مفید و سبز بودن پشت بام باعث افزایش ارزش ملک شما می شود.

روف گاردن چیست؟

روف گاردن ها، فضاهای سبز ساخته شده توسط بشر در بالاترین سطح سازه های صنعتی، تجاری و مسکونی هستند. آنها ممکن است برای پرورش محصولات، تأمین فضای بازی، سایه و پناهگاه یا به سادگی به عنوان یک منطقه زندگی و سبز طراحی شوند.

مزایای روف گاردن

– طول عمر پشت بام را افزایش می دهد.

– رطوبت را حفظ می کند.

– دی اکسید کربن و آلودگی هوا را کاهش می دهد.

– فضای سبز را گسترش می دهد.

– باعث افزایش مناظر شهری می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با مجموعه ما، با شماره ۵۹۲۶۰-۰۳۴ تماس حاصل فرمایید.

لینک خارجی