در کنار آشپزخانه و اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی جایی است که ما در آن زمان زیادی را می گذرانیم. حمام باید عملکرد خوبی داشته باشد و در عین حال زیبا به نظر برسد، در حالی که ساخت و ساز یا بازسازی آن مقرون به صرفه باشد. سرویس بهداشتی باید کاربر را راضی کند. رعایت مجموعه ای اساسی از قوانین طراحی حمام به شما اطمینان می دهد که در نهایت با مکانی روبرو خواهید شد که همه این کارها را انجام می دهد. نکاتی مهم برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

حمام را مطابق با میل کاربر بسازید

حمام ها باید پاسخگو باشند و مطابق با میل کاربر طراحی و ساخته شوند. قبل از ساختن سرویس بهداشتی، کاربر و نیازهای او را ارزیابی کنید.

نکاتی مهم برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی را با نگاه به آینده طراحی کنید

آیا سرویس بهداشتی خود را برای حال حاضر طراحی می کنید یا آینده؟ شما می توانید برای هر دو زمان طراحی را انجام دهید. دستشویی خود را طوری طراحی کنید که سلیقه فعلی شما را برآورده کند و در عین حال احتمال فروش خانه خود را در آینده در نظر داشته باشید.

نکاتی مهم برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

فضای کافی را فراهم کنید

پیش بینی فضای مناسب در حمام همیشه با ارزش است زیرا فضای زیادی به توالت، سرویس های حمام و سینک اختصاص داده می شود. برای این فضاهای کوچک، صاحب خانه یا طراح باید در پیدا کردن فضای مناسب مبتکر باشد.

انتخاب قفسه های باز و کابینت های دیواری تنها چند روش خلاقانه است که صاحبان خانه می توانند فضای ذخیره سازی را به حمام هایی که کمبود فضا دارند، اضافه کنند. به جز قفسه هایی که حوله در آنها نگهداری می شود، سعی کنید محل های نگهداری را تا حد امکان از دوش و وان دور نگه دارید.

نکاتی مهم برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

در سرویس بهداشتی نور طبیعی داشته باشید

همه سرویس های بهداشتی از نور طبیعی برخوردار نیستند. اگر سرویس بهداشتی شما از هر منبع، اعم از پنجره یا نورگیر، دارای نور طبیعی است، سعی کنید در صورت امکان از آن استفاده کرده و آن را بهبود بخشید. نور طبیعی به کاهش کپک در حمام کمک می کند.

نکاتی مهم برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

ایجاد تهویه مناسب در سرویس بهداشتی

تهویه حمام نه تنها برای راحتی کاربر بلکه برای حفظ سرویس بهداشتی در شرایط خوب نیز ضروری است. سعی کنید در حمام خود پنجره یا کانال تهویه مناسب داشته باشید چرا که تهویه مناسب از موارد ضروری در سرویس های بهداشتی است.

ساخت دیوارهای مقاوم در برابر رطوبت

حمام ها رطوبت زیادی تولید می کنند و نصب کاشی بر روی دیوار روشی برای محافظت از دیوارها در برابر رطوبت است. حتما دیوارها را در سرویس بهداشتی کاشی کاری کنید.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلینکاتی مهم برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *