سبک التقاطی در طراحی داخلی

سبک التقاطی در طراحی داخلی

التقاط یک سبک معماری است که در دهه ۱۸۳۰-۱۸۹۰ در اروپا ظاهر شد و نوعی همزیستی از چندین سبک بود. در این سبک، اغلب سبک های تاریخی نزدیک به یکدیگر با هم مخلوط می شدند، به عنوان مثال، کلاسیک و امپراتوری، باروک و مدرنیسم. بنابراین، ترکیبات جدیدی با هماهنگی اشیاء درونی ایجاد می شد که در تضاد با یکدیگر بودند. سبک التقاطی در طراحی داخلی

در سبک التقاطی، ترکیبی از سبک‌ ها می‌ تواند آزمایشی مخاطره‌ آمیز باشد که در آن عناصر یک سبک با عناصر سبک دیگر در تضاد بوده و با یکدیگر روبرو می شوند.

کل تصویر یک خانه به سبک التقاطی از تضادها ساخته شده بود. طیف گسترده ای از نمونه های هنری از نقاشی های حرفه ای قدیمی گرفته تا مبلمان نرم مدرن در نزدیکی یک کمد قدیمی یا یک صندلی از قرن های گذشته نمونه ای از این تضادها می باشد. علاوه بر این، جزئیات نقش مهمی در چنین فضاهای داخلی با ترکیبی از اشیاء مختلف ایفا می کنند زیرا همه این موارد را با هم ترکیب می کنند.

امروزه سبک داخلی التقاطی برای افرادی که دوست دارند اشیاء مختلف فرهنگ های دیگر را به خانه بیاورند و برای کلکسیونرهایی که اقلام هنرمندان سبک ها و دوره های مختلف را در خانه های خود قرار می دهند بسیار مناسب است.

سبک التقاطی در طراحی داخلی

سبک التقاطی در طراحی داخلی

سبک التقاطی در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – سبک التقاطی در طراحی داخلی – سبک مجلل در طراحی داخلی – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – مشاوره طراحی داخلی در کرمان – شرکت ساختمانی در کرمان – طراحی داخلی لوکس – طراحی داخلی شیک – طراحی داخلی عامه پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *