دکوراسیون داخلی قلب خانه را جدی بگیرید

دکوراسیون داخلی قلب خانه را جدی بگیرید

در هنگام سفارش کابینت و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه به این نکته بینهایت مهم توجه کنید که نباید به آشپزخانه به عنوان محلی صرفا برای آماده سازی غذا نگریست! بلکه می توان آن را اصلی ترین محلی دانست که اعضای خانواده در طی روز چندین بار در آن جمع می شوند و خاطره های زیادی در آن ساخته می شود.

آشپزخانه ای که در عکس زیر مشاهده می کنید، با ترکیب رنگ کابینت سفید و نور طبیعی بسیار شاد و دلباز شده است و با انتخاب هوشمندانه صفحه رو کابینت و لوسترهای آویز (هماهنگ با رنگ یخچال)، در عین سادگی  بسیار شیک و مدرن بنظر می رسد.

دکوراسیون داخلی قلب خانه را جدی بگیرید

ترکیب جادوییِ کابینت هایگلاس و نور طبیعی

در آشپزخانه کوچک زیر، سنگ خاکستری تیره برای کف استفاده شده است و کنتراست رنگی بالایی با کابینت هایگلاس سفید ایجاد کرده است؛ همچنین ترکیب پرده و وسایل تزئینی زرد رنگ نیز هدف مندی زیبایی ایجاد کرده اند و در کنار پنجره قدی، شادابی آشپزخانه را دوچندان کرده اند.

دکوراسیون داخلی قلب خانه را جدی بگیرید

آشپزخانه زیر، یک آشپزخانه بسیار متفاوت است که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی توصیه می شود. توجه شود که طراحی این آشپزخانه از نقطه نظر زیبایی شناسی بسیار سخت است و در صورت تسلط نداشتن طراح به بحث رنگ شناسی و همچنین در هنگام ساخت کابینت آن در صورت خبره نبودن پرسنل اجرایی، نتیجه قطعا آن چیزی که در عکس مشاهده می کنید، نمی شد!

دکوراسیون داخلی قلب خانه را جدی بگیرید

نکته بینی در کابینت آشپزخانه

در آشپزخانه زیر، طراح به خوبی توانسته است با ترکیب هوشمندانه کابینت هایگلاس سفید و جزئیات تزیینی دیگر (لوسترهای آویز برنز نشان با آویز برنجی، در زیر آنها صفحه رو کابینتی با طرح سنگ مرمر طبیعی، کاشی بین کابینتی طوسی براق)، آشپزخانه را روشن تر و دلبازتر و نهایتا هدفمندتر نشان دهد.

دکوراسیون داخلی قلب خانه را جدی بگیرید

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *