سبک انگلیسی همیشه با دنج بودن همراه است که در تمام قسمت های خانه ایجاد می شود. در عین حال آشپزخانه به سبک انگلیسی مستلزم استحکام، قابلیت استفاده و کیفیت بالای اقلام است. طراحی داخلی آشپزخانه به سبک انگلیسی

اگر سنت‌ های انگلیسی را ترجیح می‌ دهید، آشپزخانه باید نسبتا جادار باشد. آشپزخانه انگلیسی در واقع یک مکان مستقل است که با اتاق ناهارخوری ترکیب شده و می تواند تمام اعضای خانواده را در زمان خوردن غذا در خود جای دهد.

طراحی آشپزخانه به سبک انگلیسی

یک اجاق گاز پهن و همچنین کمدها و کابینت های مختلف را باید به راحتی در آشپزخانه انگلیسی قرار دهید. همه این موارد باید در امتداد دیوار قرار بگیرند و فاصله داشتن از میز ضروری است، به گونه ای که فضایی برای حرکت آزاد وجود داشته باشد.

ویژگی های آشپزخانه به سبک انگلیسی

لازم به ذکر است که آشپزخانه به سبک انگلیسی همیشه با احترام و پایبندی به سنت ها همراه است. تمام عناصر آن عملکرد بالایی دارند و مطابق با تقارن دقیق قرار گرفته اند.

وسایل تزئینی باید با ظرافت ​​و تا آخرین جزئیات به نظر برسند. آشپزخانه ای با پنجره های بزرگ، تزئین شده با منسوجات مرغوب، یک نوع مکان معمولی برای آشپزخانه به سبک انگلیسی است.

می توان از وسایل روشنایی مختلف به عنوان مکمل نور طبیعی استفاده کرد. وجود آویز برای روشنایی آشپزخانه در بالای میز ناهارخوری، عنصر کلیدی چنین آشپزخانه ای است. جدای از روشنایی عمومی، لازم است نورهای موضعی در بالای سطوح کار و پخت و پز قرار گیرند.

مواد و مصالح در سبک انگلیسی

فضای داخلی انگلیسی، سبکی گران به نظر می رسد، اول از همه به دلیل مواد طبیعی و با کیفیت بالا. برای کف می‌ توان از تخته‌ هایی از گونه‌ های چوبی گران‌ قیمت و همچنین از پارکت و کاشی‌ های طرح سنگی استفاده کرد.

بهتر است دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانید یا آنها را با رنگ خنثی رنگ آمیزی کنید، در حالی که سقف ممکن است با تیرهای چوبی تزئین شده یا به سادگی با رنگ روشن و بکر رنگ آمیزی شود.

مبلمان آشپزخانه به سبک انگلیسی

باید به چوب به عنوان ماده اصلی مبلمان، پانل های دیوار، کف و عناصر تزئینی توجه شود. چوب مرغوب یعنی بلوط، راش و گردو عمدتا برای مبلمان آشپزخانه استفاده می شود. صفحه استفاده شده بر روی پیشخوان از سنگ طبیعی یا مصنوعی ساخته شده است که باعث می شود فضای داخلی آشپزخانه عمر طولانی و قابل استفاده داشته باشد.

طراحی داخلی آشپزخانه به سبک انگلیسی

طراحی داخلی آشپزخانه به سبک انگلیسی

طراحی داخلی آشپزخانه به سبک انگلیسی

طراحی داخلی آشپزخانه به سبک انگلیسی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلی مقالات طراحی داخلی – طراحی داخلی آشپزخانه به سبک انگلیسی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – شرکت ساختمانی در کرمان – طراحی داخلی آشپزخانه – دکوراسیون داخلی آشپزخانه – طراحی داخلی آشپزخانه در کرمان – دکوراسیون داخلی آشپزخانه در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *