بهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه

بهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه

آشپزخانه مرکز خانه است و فقط مکانی برای پخت و پز نیست. در آشپزخانه است که شما با عجله روز خود را شروع کرده و به شب می رسانید. آیا این دلیل برای توجه بیشتر به چیدمان آشپزخانه شما کافی نیست؟ بهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه

باید توجه داشته باشید که یک چک لیست و بهترین راهکارها را برای این بخش از خانه دنبال کنید. طراحی داخلی برای آشپزخانه باعث ایجاد دردسر و اصطکاک زیادی می شود.

چند روش برای تبدیل آشپزخانه به مکانی عالی در ادامه آورده شده است:

بهترین آشپزخانه ها اتاق های بی نظیری هستند

از منظر طراحی داخلی، یک آشپزخانه دارای ۳ ویژگی اصلی است که باید به آن توجه کرد. ایمنی، راحتی و عملکرد. هنگامی که درب آشپزخانه باز می شود، در بهترین سناریو، شما وارد یک اتاق واقعاً بزرگ می شوید، جایی برای همه چیز و فضایی که بتوانید از آن جا استفاده کنید.

بهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه

رفت و آمد در آشپزخانه باید آزاد و راحت باشد!

آشپز به آشپزخانه احتیاج دارد! درهای کابینت باید بدون تنگ کردن محل عبور در آشپزخانه باز و بسته شوند. گذرگاه فضای پخت و پز در حالت ایده آل باید ۴۲ اینچ عرض داشته باشد. گذرگاه ایده آل باید ۳۶ اینچ عرض داشته باشد.

بهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه

سینک را در مکان مناسب قرار دهید!

محل قرارگیری سینک باید در فاصله ای مناسب از منطقه پخت و پز و یخچال باشد. حداقل ۳۶ اینچ از فضا را در اطراف سینک خالی نگه دارید.

بهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه

اجاق گازها خطر را برای بی دقتی ها می پزند!

نگه داشتن فضای کافی بین سینک و اجاق گاز نیز برای اطمینان از فاصله ایمن برای جلوگیری از حوادث آتش سوزی و انباشت آشغال در نزدیکی آن ضروری است.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیبهترین روشها در طراحی داخلی برای چیدمان آشپزخانه – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی آشپزخانه کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *