دیوارهای سفید، کف های چوبی، مبلمان مدرن و دکورهای مینیمالیستی از ویژگی های بارز زیبایی شناسی اسکاندیناوی است. در ادامه ویژگی های این سبک از طراحی داخلی را مورد بررسی قرار می دهیم. سبک اسکاندیناوی در طراحی داخلی

طراحی اسکاندیناویایی فراتر از مبلمان خریداری شده از Ikea، از تأثیرات نوردیک نشات می گیرد و از مشارکت طراحان مستعد اسکاندیناویایی مانند آلوار آلتو، هانس وگنر، آرن جاکوبسن، ایرو آرنیو و اینگوار کامپراد استفاده می کند.

سبک اسکاندیناوی در طراحی داخلی

طراحی اسکاندیناوی در فضای داخلی

اسکاندیناوی به سه کشور اروپای شمالی شامل نروژ، سوئد و دانمارک اشاره دارد (اگر چه بعضی اوقات شامل کشورهای شمال اروپا مانند فنلاند، ایسلند و گرینلند نیز می شود). در حالی که چندین شباهت تاریخی و فرهنگی بین این ملت ها وجود دارد، اما بیش از چند تفاوت قابل توجه نیز وجود دارد.

اتاق هایی که به سبک اسکاندیناوی طراحی شده اند، بر داشتن نور، یک پالت خنثی سنگین با رنگ های مختلف، بافت های طبیعی مانند چوب و سنگ، پنجره ها و فرش ها و طرح های ساده تمرکز می کنند.

در یک اتاق با طراحی اسکاندیناوی، شما همچنین می توانید کف های چوبی و دیوارهای آجری سفید رنگی داشته باشید که بافت ناصافی را ایجاد می کنند در حالی که انعکاس نور را از طریق پنجره های بزرگ به حداکثر می رسانند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک اسکاندیناوی در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *