احیای هنر و صنایع دستی در طراحی داخلی

احیای هنر و صنایع دستی در طراحی داخلی

هنر و صنایع دستی، بخشی جدایی ناپذیر از طراحی داخلی را تشکیل می دهند. از نظر محیط داخلی یا خارجی آن، هنر چیزی است که منعکس کننده سبک و سلیقه فردی است. احیای هنر و صنایع دستی در طراحی داخلی

احیای هنر و صنایع دستی در طراحی داخلی

در میان بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی، سبک ویکتوریا با تزئینات خود برای مدت طولانی بر دنیای طراحی داخلی حاکم بود. سبک ویکتوریا به دلیل سبک و سیاق متمایز هنری و صنایع دستی شناخته شده است.

درک ذات

شناخت ذات هنر، درک طراحی داخلی را پایه گذاری می کند. هنر و صنایع دستی ویکتوریا با کارهای چوب تیره، مبلمان سنگین با تزئینات و حکاکی های پیچیده، پرده های سنگین و اثاثه یا لوازم داخلی با پارچه های مخمل مشخص شده است.

چوب

در سبک معمولی ویکتوریایی، چوب تیره بود و مبلمان به شدت با حکاکی های پیچیده تزئین شده بودند. مصنوعات چوبی به دلیل بافت و رنگ آن جلوه ای غنی را به نمایش گذاشته است. شما می توانید به جای اینکه بیش از اندازه به آن دسترسی پیدا کنید، با استخدام یک صنعتگر خوب چنین چهره ای غنی به وجود آورید. چوب یکی از مهمترین عناصر مورد استفاده در طراحی داخلی است. هرگونه لوازم جانبی چوبی اگر به روش درست ساخته شود می تواند عالی به نظر برسد. در میان بسیاری از انواع چوب، بلوط بیشترین انتخاب و پس از آن از افرا و کاج است.

رنگ

از نظر هنری، رنگ یک نیروی محرک اصلی است. روانشناسی رنگ موضوعی جالب است که در کلاس های طراحی داخلی آموزش داده می شود زیرا یکی از اصول اصلی موضوع طراحی داخلی است. محیط بیرون (طبیعت) می تواند الهام بخش اصلی رنگ ها باشد. رنگ الهام گرفته از طبیعت انتخاب گسترده ای از رنگ هایی از قبیل قهوه ای، سبز و زرد را در خود جای داده است. می توانید رنگ گرم را انتخاب کنید تا انرژی بیشتری در فضای داخلی خود داشته باشید. با استفاده از تصاویر پس زمینه می توان نگاهی مضمون را بدست آورد. رنگها نقش مهمی در احیای هنر و صنایع دستی در فضای داخلی دارند.

کف

هنگام پیاده روی در داخل خانه احساس جالبی را زیر پاهای خود ایجاد کنید. ترکیبی از تخته های تیره یا سنگ می تواند یک عنصر مورد علاقه و سبک را به شما اضافه کند. حتی سنگ های طبیعی می توانند انتخاب خوبی باشند.

مبلمان

انتخاب مبلمان با کیفیت و با ظرافت می تواند اوج هنر را نشان دهد. مبلمان نیازی به حجیم بودن ندارد اما با افزودن چند عنصر طراحی کلیدی خلاقانه از سبک ویکتوریا، می توان دکوراسیون را ایجاد کرد.

چراغ ها

لوسترها و لامپ ها با منبت کاری های برجسته می توانند کاملاً در دکوراسیون منزل شما جای بگیرند. با انتخاب قطعه هایی که سقف، دیوارها و سایر عناصر موجود در اتاق را تکمیل می کنند، نورپردازی فضا را انجام دهید.

پنجره ها

پنجره های بزرگ که تقریباً سقف را لمس می کنند، سبک امضای دوره ویکتوریا هستند. طراحی مشابه اما بیشتر روی خطوط الگوهای هندسی انجام دهید. فلزاتی مانند پایه های شمع حک شده، تکه های با حاشیه ها و غیره می تواند ظاهر و احساس قدیمی را به شما بازگرداند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیاحیای هنر و صنایع دستی در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *