نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

هنگامی که صحبت از استفاده از فرش در خانه شما می شود، برخی از نکات مهم برای یادآوری وجود دارد. قبل از خرید، این نکات را برای تزیین خانه با فرش، به خاطر بسپارید. نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

نحوه قرار گرفتن فرش در اتاق نشیمن

هنگام انتخاب فرش، اطمینان حاصل کنید که آن در زیر تمام قسمت های مبلمان قرار خواهد گرفت. برای مثال در یک اتاق نشیمن، تمام مبلمان باید روی فرش باشد. اگر این کار امکان پذیر نیست، اشکالی ندارد که پایه های جلویی مبلمان روی فرش و پایه های عقب آن خارج از فرش باشد.

نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

نحوه قرار گرفتن فرش در اتاق ناهار خوری

در یک اتاق ناهار خوری فرش باید به اندازه کافی صندلی ها و همچنین میز را شامل شود. یک قانون خوب که باید رعایت کنید این است که صندلی ها وقتی که از زیر میز بیرون کشیده می شوند باید روی فرش باشند.

نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

مقدار فضا برای پهن کردن فرش

در حالت ایده آل، شما باید به اندازه فضای کف، فرش خود را پهن کنید. اما در فضایی بزرگتر، می توانید به اندازه ۲۰ سانتیمتر فاصله از دیوار فرش خود را بگسترانید. هدف اصلی این است که فرش در اتاق، محور باشد.

نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

سعی کنید تمام مناطق را با فرش پوشش دهید

اطمینان حاصل کنید که هر منطقه کاملاً تحت پوشش فرش شما قرار گرفته باشد. وقتی افراد در حال راه رفتن در منزل شما هستند، نباید یک پا روی فرش باشد و یک پا از آن خارج شود. این کار ناخوشایند و ناراحت کننده است و می تواند منجر به سایش بین فرش و کفپوش شما شود.

نکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید

آیا می دانید چگونه فرش را تمیز کنید؟

قبل از خرید حتماً دستورالعمل تمیز کردن روی هر فرش را بررسی کنید. فرش های الیاف طبیعی ارزان قیمت هستند، اما نمی توان آن ها را تمیز کرد، بنابراین در صورت وجود لکه های بزرگ ممکن است مجبور به جایگزینی آن ها شوید. قبل از خرید بودجه و گزینه های خود را در نظر بگیرید.

بهترین فرش های خود را در معرض خطر قرار ندهید

در حالی که ممکن است وسوسه شوید که بهترین فرش خود را در کانون خانه مانند اتاق ناهار خوری قرار دهید، شاید بخواهید دوباره در مورد آن فکر کنید. بهتر است از قرار دادن فرش های گرانقیمت در مناطقی که احتمال وقوع آسیب و ریزش مواد و لکه شدن آن وجود دارد، خودداری کنید. حتی اگر تمیز کردن آنها راحت باشد، از بین بردن لکه از فرش ها همیشه دشوار است. به خصوص اگر بچه یا حیوان خانگی دارید، در نظر داشته باشید که شما همیشه نمی توانید کارهایی را که خانواده شما روی فرش انجام می دهند کنترل کنید، بنابراین بهترین راه این است که با گزینه های ارزان قیمت، مناطق خطرناک خانه خود را فرش کنید.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه دکوراسیون داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلینکاتی که باید قبل از خرید فرش در نظر داشته باشید – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *