سبک ویکتوریایی در طراحی داخلی

سبک ویکتوریایی در طراحی داخلی

دنیای مدرن پر از انواع سبک ها در طراحی داخلی است و گاهی اوقات دشوار است که تصمیم بگیرید تا کدام سبک برای آپارتمان شما مناسب تر است. طراحی داخلی به سبک ویکتوریایی به مالک کمک می کند تا تمام خواسته های خود را در فضای داخلی به کار گیرد. سبک ویکتوریایی در طراحی داخلی

شخصی که می خواهد فضای داخلی آپارتمان خود را مطابق با سبک ویکتوریایی مرتب کند، باید بودجه زیادی داشته باشد زیرا آپارتمان به سبک ویکتوریایی یک لذت گران است.

سبک ویکتوریایی در طراحی داخلی

ویژگی های سبک ویکتوریایی

– کیفیت بالا و هزینه بالای اقلام داخلی

– حس تناسب در تمام جزئیات داخلی

– استفاده از چندین سبک در فضای داخلی

– ساخته شدن مبلمان از چوب گرانبها با رنگ های قرمز و قهوه ای روشن

– داشتن یک کتابخانه مجلل، سبک ویکتوریایی بدون کتابخانه غیر قابل تصور است.

– پرده های سنگین، ساخته شده از بهترین پارچه ها

چگونه دیوارها را به سبک ویکتوریایی تزئین کنیم؟

سبک ویکتوریایی با دیگر سبک های داخلی در تزئین دیوارها متفاوت است. کاغذ دیواری ها در این سبک باید الگوی خاصی داشته باشند: راه راه، تصاویر واقع گرایانه از گل ها، پرندگان و حیوانات. در آن از تزئینات حجمی به صورت نقش برجسته بسیار کمتر استفاده می شود.

رنگ های به کار رفته در این سبک عمدتا قرمز و قهوه ای تیره و قهوه ای روشن هستند. دیوارهای به رنگ خاکستری به ندرت در آن استفاده می شود.

سبک ویکتوریایی تنوع زیادی در طراحی کف ایجاد نمی کند. رایج ترین گزینه کف، پارکت ساخته شده از چوب طبیعی است. رنگ کف باید با رنگ دیوارها و مبلمان ترکیب شود. همچنین می توان از کاشی و سرامیک به عنوان یک پوشش کف استفاده کرد. طرفداران سبک ویکتوریایی به کف پوشانده شده از فرش علاقه مند می باشند. رنگ قرمز فرش با رنگ کلاسیک این سبک یعنی قهوه ای روشن مطابقت دارد.

ویژگی مهم سبک ویکتوریایی به کار بردن شومینه در فضای داخلی است. وجود شومینه در اتاق نشیمن اجباری است.

مبلمانی که در این سبک استفاده می شود از چوب طبیعی گرانبها ساخته شده است. بیشتر این مبلمان ها دارای تزئینات منبت کاری شده هستند که گاهی با سنگهای قیمتی و فلزات، منبت کاری می شوند.

فضای داخلی آشپزخانه به سبک ویکتوریایی را قبل از هر چیز، وجود یک میز عظیم در مرکز آشپزخانه تعیین می کند. روشنایی آشپزخانه شامل یک لوستر عظیم و چندین لامپ اضافی می باشد.

سبک ویکتوریایی برای همه کسانی که علاقه دارند تا دورهمی خانوادگی شبانه در کنار شومینه اتاق نشیمن را داشته باشند، بسیار مناسب است. اگر شما هم یکی از این افراد بوده و فرد نسبتا ثروتمندی هستید، مطمئنا این سبک به شما توصیه می شود.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک ویکتوریایی در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *