سبک مدرن کانتری در طراحی داخلی

سبک مدرن کانتری در طراحی داخلی

سبک مدرن کانتری در طراحی داخلی کاملا ایده آل است. در این سبک عناصر و لایه ها جوری در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا احساس گرم بودن و صمیمیت را در فضای داخلی به وجود آورند. در ادامه این سبک را مورد بررسی قرار می دهیم.

چوب و مواد طبیعی

هیچ سبکی از طراحی داخلی به اندازه سبک مدرن کانتری به عناصر چوبی وابسته نیست. اگر در این سبک از چوب استفاده نشود، مدرن کانتری آن سبکی که ما می شناسیم و دوست داریم نخواهد بود.

به تیرهای چوبی در معرض دید و تخته های چوبی فکر کنید. اگر هیچ یک از اینها را از قبل در خانه خود ندارید، در صورت داشتن بودجه، باید اضافه کنید.

سبک مدرن کانتری در طراحی داخلی

سادگی

سبک کانتری دارای طراحی ساده است و با مدرنیزه کردن آن، عمق بیشتری به آن افزوده می شود، اما همچنان سادگی را حفظ می کند که مشخصه بارز این سبک از طراحی است.

رنگ های خنثی، مانند سفید، کرم، قهوه ای و بژ باعث ایجاد رنگ های ساده و بی نقص در طراحی داخلی به سبک مدرن کانتری می شوند. رنگ های طبیعی را انتخاب کنید تا در یک خانه مدرن کانتری احساس گرما و صمیمیت داشته باشید.

سبک مدرن کانتری در طراحی داخلی

ناسازگاری

هنگام ارائه ایده های طراحی داخلی به سبک کانتری، به خاطر داشته باشید که اتاق های شما باید به گونه ای به نظر برسند که گویی در هم ریخته شده اند و به طور طبیعی با یکدیگر کار می کنند. یک اتاق مدرن به سبک طراحی کانتری باید به گونه ای به نظر برسد که وسایل موجود در آن نسل ها در خانواده شما بوده است.

سبک مدرن کانتری در طراحی داخلی

صمیمیت و غیر رسمی بودن

طرح ها و چیدمان های صمیمی و غیر رسمی به سرگرم شدن دوستان نزدیک و خانواده کمک می کند. تصور کنید یک قوری پر از چای همیشه به صورت آماده بر روی اجاق گاز باشد.

کاربردی بودن

سبک مدرن کانتری کاملا کاربردی است. در این سبک همه چیز باید مورد استفاده قرار گیرند و هیچ چیز نباید برای نمایش باشد. چه صندلی های اطراف میز ناهارخوری باشد و چه لوازم جانبی و قطعه های پراکنده در اطراف، همه باید کاربردی و مورد استفاده باشند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *