سبک فیوژن در دهه ۸۰ میلادی ظاهر و پس از سه دهه بسیار محبوب شد. نام دیگر این سبک Movement 8 است، زیرا طراح داخلی مشهور آنتونیو “بودجی” تصمیم گرفت با همکاران خود متحد شود و روی یک روند جدید طراحی مبلمان در سبک فیوژن کار کند که اجزای بسیاری را با هم ترکیب می کند. سبک فیوژن (Fusion) در طراحی داخلی

فیوژن به عنوان یک سبک طراحی در نظر گرفته شده و توسط طراح خاصی ایجاد می شود. در نتیجه، شکل گیری ترکیب کلی فقط بر اساس احساسات است. بنابراین رمز موفقیت سبک فیوژن سلیقه ناب طراح است.

این سبک شامل اشکال غیرمنتظره مبلمان، بافت جدید و پارچه است. همچنین همه این موارد باید کمی لوکس به نظر برسند. 

رنگ های اصلی در سبک فیوژن روشن هستند و عبارتند از: سبز، صورتی، فیروزه ای، طلایی، قرمز، زرد و نارنجی. علاوه بر این، در نظر گرفتن هماهنگی ترکیب سایه ها بسیار مهم است.

ظاهر فیوژن در فیلیپین بر ویژگی های آن تاثیر گذاشته است. نزدیکی مستقیم جنگل، سازندگان فیوژن را بر آن داشته است که از الگوهای گیاهی و نقوش حیوانات به سبک آفریقایی استفاده کنند.

منسوجات فیوژن در فضای داخلی یکی از مهمترین نقش ها را ایفا می کند. بالش هایی با طرح های گیاهی و فرش های ایرانی کاملا در سبک اصلی قرار می گیرند.

در اتاق نشیمن طراحی شده با این سبک، طراح می تواند مبلمان زیادی را در اتاق قرار دهد. یک مرز بسیار نازک در آمیختگی بین ظرافت و عدم ذوق وجود دارد که یک طراح باید بر روی آن تعادل ایجاد کند تا چنین فضای داخلی ایجاد شود.

همه چیز در سبک فیوژن امکان پذیر است: رنگ های پاستلی و روشن، چوب و فلز با سایه ها و بافت های مختلف. همچنین می توان از بسیاری از منابع نور به طور همزمان استفاده کرد; مانند لوستر، لامپ، لامپ کف و …

فیوژن واقعا وسایل قدیمی را دوست دارد که در کنار جدیدترین نوآوری های طراحی مبلمان وجود دارد. به هر حال، چیزهای با سابقه بسیار جذاب هستند و انرژی های خاص خود را دارند. در ادامه تصاویری از دکوراسیون داخلی به سبک فیوژن آورده شده است که با مشاهده آنها می توانید با این سبک آشنایی پیدا کنید.

سبک فیوژن (Fusion) در طراحی داخلی

سبک فیوژن (Fusion) در طراحی داخلی

سبک فیوژن (Fusion) در طراحی داخلی

سبک فیوژن (Fusion) در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – سبک فیوژن (Fusion) در طراحی داخلی – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *