چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

این طرح فروشگاه جواهرات برای یک برند جواهرات فروشی در هند بوده است. ویترین فروشگاه جواهرات از قبل مونتاژ شده و عمدتاً با شیشه و ام دی اف ساخته شده است. چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

کل مغازه عمدتا زرد طلایی است. نمای داخلی فروشگاه جواهرات را مشاهده کنید:

چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

این فروشگاه شامل ۶ بخش می باشد: ویترین جواهرات دیواری، آینه دیواری، ویترین شیشه ای چوبی با صندلی، میز نمایش جواهرات، پایه جواهرات و پیشخوان فروشگاه.

ویترین جواهرات دیواری از MDF، لبه قاب، قفسه های شیشه ای ۳ لایه، ساخته شده است و می تواند محصولات بیشتری را به نمایش بگذارد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیچند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی – طراحی داخلی طلا فروشی کرمانطراحی داخلی طلا فروشی در کرمان – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *