همه ما می دانیم که انتقال به معنای حرکت از یک مکان به مکان دیگر است. اما منظور از سبک انتقالی در طراحی داخلی چیست؟ اصطلاح “طراحی انتقالی” اغلب توسط طراحان داخلی برای انعکاس عناصر مدرن و سنتی در یک اتاق استفاده می شود. اساسا، ترکیب دو سبک در یک فضا و در نتیجه یک طراحی منسجم.

طراحی انتقالی ترکیبی از سبک های مدرن و سنتی است و با مبلمان منحنی و صفحات صاف شناخته می شود. دارای اتاق هایی با طبیعت مردانه و زنانه بوده و شامل یک اتاق تمیز با بافت های اضافه شده و یک پالت رنگ خنثی تزئین شده است.

سبک انتقالی در طراحی داخلی

سبک انتقالی هنر اختلاط است

طراحی انتقالی موفق با ترکیبی از سبک مدرن و سنتی حاصل می شود. اگر چه تفسیرهای بسیاری از این سبک وجود دارد، اما در اینجا لیستی آورده شده است که به شما کمک می کند تا از یک ظاهر انتقالی کاملا ترکیب شده استفاده کنید.

– عناصری مانند چوب، شیشه، پارچه و فلز را در طراحی خود بگنجانید.

– استفاده از لوازم جانبی را محدود کنید.

– اثر هنری تاثیرگذار را انتخاب کنید. در بیشتر موارد، یک قطعه بزرگ روی دیوار بهتر از چیدمان قطعات کوچک است.

چگونه یک سبک انتقالی منسجم ایجاد کنیم؟

در اتاق ناهارخوری از میز و صندلی غذاخوری مدرن استفاده کنید، اما صندلی ها را با پارچه ای سنتی روکش کنید. روش دیگر، استفاده از وسایل سنتی و جبران آنها با نورپردازی مدرن، مانند آویزهای استیل با لامپ های در معرض دید می باشد.

در آشپزخانه اگر کابینت های آشپزخانه شما ماهیتا سنتی هستند و نمی خواهید آنها را جایگزین کنید، از لوازم جانبی مدرن استفاده کنید. در نظر داشته باشید تا چراغ های آویز را در بالای جزیره خود اضافه کنید. با استفاده از میزهای آشپزخانه استیل ظاهری مدرن به آشپزخانه سنتی خود ببخشید.

در سرویس بهداشتی از شیشه، فلز، سرامیک و چوب استفاده کنید. اگر یک وان مخصوص دارید، کاشی های کف مدرن نصب کنید یا کاشی های سنتی را به شکل شورون مرتب کنید.

همانطور که می بینید، طراحی انتقالی می تواند دو سبک متضاد را در یک اتاق جمع کند اگر به درستی انجام شود. اگر به توانایی خود در انجام این کار تردید دارید، مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک انتقالی در طراحی داخلیطراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *