سبک آفریقایی با هنر قبیله ای این قاره اسرارآمیز غنی شده است و متشکل از رنگ های عمیق است که با آفتاب داغ آفریقا اشباع شده است. پالت رنگ به کار رفته در این سبک معمولا رنگ های سفالی، آجری، ماسه ای و سایر رنگ های گرم است. سبک آفریقایی در طراحی داخلی

ترکیب رنگ بر اساس کنتراست تیره و روشن است. رنگ سیاه اغلب نقش چنین کنتراستی را ایفا می کند که برای رنگ آمیزی حاشیه ها و سایر عناصر مبلمان استفاده می شود.

مبلمان باید ساده به نظر برسد. طراحی داخلی با بشقاب‌ های چوبی برای میوه‌ ها، مجسمه‌ های عجیب و غریب، ماسک‌ های آیینی، فانوس‌ های سبک و نقاشی‌ هایی در هنر واقعی آفریقایی تزیین شده است.

می توانید خانه خود را با هنرهای دستی ساخته شده از سنگ آفریقایی و پرده‌ هایی با نقوش زرافه یا ببر تزئین کنید. مواد گران قیمت اغلب در سبک آفریقایی استفاده می شود. از جمله پوست حیوانات مانند مار پیتون، تمساح، مارمولک، گورخر، پوست زرافه. در ادامه تصاویری را از سبک آفریقایی مشاهده خواهید کرد.

سبک آفریقایی در طراحی داخلی

سبک آفریقایی در طراحی داخلی

سبک آفریقایی در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – سبک آفریقایی در طراحی داخلی – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – مشاوره طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *