بسیاری از ما تمایل داریم که در مورد ایده های طراحی داخلی اتاق ها در یک فضای نشیمن شفاف باشیم. اما در حقیقت، بخش کوچکی از اتصال فضای بین اتاق ها یا حیاط خانه و بیرون از منزل، راهرو است که غالباً بدون برنامه ریزی انجام می شود. اگر این اتفاق بیفتد، حتی در خانه ای کاملاً ساخته شده، می تواند منجر به عدم تأثیر در طراحی داخلی شما شود. نکات مهم در طراحی داخلی راهروی منزل شما

نکات مهم در طراحی داخلی راهروی منزل شما

راهروها این اهمیت را دارند که اولین بخش فضایی باشند که هر بازدید کننده هنگام ورود به خانه آن را مشاهده می کند. این بخش از ساختمان از نظر طراحی و کارآیی نیاز به توجه زیادی دارد. بنابراین، برای طراحی داخلی مناسب، ما چند نکته را برای ایجاد راهروهای عالی توصیه می کنیم.

رنگ آمیزی راهرو با رنگ های پر جنب و جوش

هنگامی که راهرو بازدید کننده را به داخل خانه سوق می دهد، بالا بردن روحیه آنها با رنگ های پر جنب و جوش تفاوت بزرگی ایجاد می کند. بنابراین دیوارها را در طول راهرو به رنگ های جسورانه و پر جنب و جوش رنگ کنید و عناصر رنگی غنی مانند آویزهای دیواری یا سایر لوازم جانبی را اضافه کنید تا جلوه آن بیشتر شود.

راهرو را کاربردی کنید

همیشه ایده های خوبی برای اضافه کردن وسایلی مانند جالباسی و جاکفشی در راهرو به بازدید کننده کمک می کند. برای آویزان کردن لباس ها می توان از آویزهای دیواری استفاده کرد و قفسه های کفش می تواند محل قرار گرفتن کفش های شما در ورودی خانه باشد. 

از فرش های با دوام در راهروها استفاده کنید

راهرو یک قسمت به شدت فعال است، که در آن افراد اغلب قدم می گذارند. بنابراین فرش های به کار رفته در راهرو می توانند دارای جنس ضخیم و بادوام باشند.

فضایی آرامش بخش در راهرو ایجاد کنید

نورپردازی در راهروها باید از نظر ایده آل به اندازه کافی روشن اما تسکین دهنده باشد. سعی کنید فضایی آرامش بخش در قسمت راهرو ایجاد کنید.

به راهرو آینه اضافه کنید

اضافه کردن آینه به راهرو اگر دارای اندازه ای مناسب باشد و در مکان مناسب قرار گرفته باشد، می تواند فضای راهرو را وسیع تر نشان دهد و جلوه های بازتابی ایجاد کند. همچنین می تواند به لذت کسانی که از آنجا می گذرند بیفزاید!

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلینکات مهم در طراحی داخلی راهروی منزل شما – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *