طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کلیشه ها را بشکنید و فضای داخلی اتاق نشیمن را تاریک کنید؟ هر کسی می تواند بگوید که این کار خیلی غم انگیز است. اما بسیاری دیگر از افراد ادعا می کنند که شیک است! طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

حتی معمولی ترین و ساده ترین مبلمان در پس زمینه تاریک، لوکس و زیبا به نظر می رسند و می توانید با اضافه کردن یک شی هنری جذاب یا یک تصویر جالب، جلوه خیره کننده را افزایش دهید!

اتاق نشیمن طراحی شده با رنگ های تیره کاملا مرموز به نظر می رسد و در عین حال مکانی دنج برای استراحت است. متاسفانه، این فضای داخلی چنین تاثیری را برای فضاهای کوچک ایجاد نمی کند. اما در هر صورت استفاده ماهرانه و استادانه از نور می تواند مشکل کاهش فضای بصری را حل کند. علاوه بر این، رنگ های تیره مانند سیاه، شکلاتی یا قهوه ای بسیار زیبا به نظر می رسند و جذابیت خاصی را به فضای داخلی می بخشند.

طراحان توصیه می کنند که از عناصر رنگارنگ روشن استفاده کنید تا فضای داخلی با رنگ های تیره، هماهنگ شود. همچنین، یک شومینه در اتاق نشیمن با کاغذ دیواری تیره، مبلمان و تزئینات چشمگیرتر به نظر می رسد.

رنگ های تیره می توانند در یک اتاق بزرگ، به عنوان مثال، برای تزئین دیوارها، به خوبی استفاده شوند. اما در این مورد باید به نورپردازی بسیار دقت کرد تا از ایجاد گوشه های تاریک در اتاق جلوگیری شود. همچنین بهتر است اتاق نشیمن را در فضای کوچک با رنگ های روشن تزیین کنید و از رنگ های تیره فقط برای جزئیات استفاده کنید.

بسیار مهم است که ترکیب رنگ های متضاد را در داخل یک پالت تیره قرار دهید. به طور خاص، رنگ های سفید یا رنگ های روشن خالص می توانند بسیار دیدنی به نظر برسند. علاوه بر این، مبلمان روشن در پس زمینه کاغذ دیواری تیره و بالعکس بسیار عالی به نظر می رسند.

طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلی مقالات طراحی داخلی – طراحی اتاق نشیمن با رنگ تیره – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – شرکت ساختمانی در کرمان – طراحی داخلی ساختمان در کرمان – مشاوره طراحی داخلی – مشاوره طراحی داخلی کرمان – طراحی داخلی اتاق نشمین – طراحی داخلی اتاق نشمین در کرمان – دکوراسیون داخلی اتاق نشمین – دکوراسیون داخلی اتاق نشمین در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *