درب های شیشه ای در کابینت آشپزخانه

درب های شیشه ای در کابینت آشپزخانه

کاربرد درب های شیشه ای در کابینت آشپزخانه بیشتر مربوط به ردیف بالایی کابینت ها می باشد. در این سبک از طراحی، ظروف داخل کابینت آشپزخانه بیشتر مورد توجه و نمایش قرار می گیرند و تا حدود زیادی این قفسه ها بیشتر برای نمایش جزئیات داخل کابینت ها بکار می روند.

درب های شیشه ای در کابینت آشپزخانه

ایده ای جالب در کابینت شیشه ای

در این مدل از کابینت آشپزخانه می توان پشت کابینت را به سمت پنجره آشپزخانه قرار داد. در این روش نور خورشید از داخل قفسه کابینت عبور می کند و نمای بسیار گرم و زیبایی به آشپزخانه می دهد. در این حالت نوع، جنس و رنگ ظروف دکوری بسیار مهم است و البته شیشه های کابینت آشپزخانه باید همیشه شفاف و براق باشند تا دکور بیشتر جلوه کند.

استفاده از آینه در کابینت آشپزخانه

استفاده از آینه در پشت کابینت هم می تواند ایده بسیار جالبی باشد. البته به شرطی که درب های کابینت همچنان شیشه ای باشد. نمونه این کار را در عکس زیر مشاهده می کنید که نه تنها باعث جذابیت دکوراسیون خانه شده بلکه در افزایش نور و روشنایی آشپزخانه نیز تاثیر بسیار بالایی داشته و باعث بزرگتر جلوه گر شدن فضای آشپزخانه شده است.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه انواع کابینت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *