کابینت ممبران این روزها تبدیل شده است به یکی از محبوب ترین انواع کابینت آشپزخانه. این کابینت ها خیلی جذاب تر از آن چیزی هستند که به نظر می رسند، اگر شما هم دوست دارید که با این نوع کابینت ها آشنا شوید پیشنهاد می کنم که تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید.

کابینت ممبران چیست؟

در واقع کابینت های ممبران کابینتی هایی می باشند که روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است. کابینت های ممبران را می توان به عنوان نسل جدید کابینت های کلاسیک طبقه بندی کرد، از طرفی کابینت ممبران به نسبت کابینت کلاسیک که تزئینات آن دستی انجام می شد مقرون به صرفه تر هست، چرا که حکاکی های روی آن به وسیله دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت می گیرد. جالب است بدانید که کابینت های کلاسیک ممبران به اسم کابینت های سه بعدی نیز معروف هستند.

انواع کابینت ممبران

به گفته طراحان، کابینت های ممبران می توانند به شما آشپزخانه ای مدرن با نمای کلاسیک تحویل دهند. معمولا حکاکی های این نوع کابینت روی ام دی اف خام صورت می گیرد و پس از اتمام، روی آن با لایه ای از روکش ضد آب پوشیده می شود. کابینت های ممبران دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه آن ها را به شما نشان خواهیم داد.

کابینت کلاسیک ممبران سفید برای دکوراسیون آشپزخانه

کابینت کلاسیک ممبران به رنگ سفید جزو محبوب ترین نوع کابینت های ممبران است. رنگ سفید به تزئینات و حکاکی ها اجازه می دهد که بیشتر خودنمایی کنند و بیشتر به چشم بیایند. علاوه بر این کابینت های سفید رنگ می توانند آشپزخانه شما را بزرگ تر جلوه بدهند. در ضمن مطمئن باشید که رنگ سفید به شما اجازه نمی دهد که از تزئینات زیاد این نوع کابینت ها خسته شوید. این کابینت ها زیبایی آشپزخانه تان را دو چندان می کنند و وقتی یراق آلات آن را طلایی در نظر بگیرید می توانید یک آشپزخانه سلطنتی را تجربه کنید.

طراحی و اجرای کابینت ممبران

کابینت کلاسیک ممبران تیره برای دکوراسیون آشپزخانه

نوعی دیگر از کابینت های ممبران وجود دارد که به رنگ تیره است. همه ما به خوبی می دانیم که رنگ های تیره به خصوص سیاه، رنگ قدرت است و می تواند حس و حال جالبی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان ببخشد. اگر فکر می کنید که با حضور رنگی تیره آشپزخانه تان تاریک می شود و جو آن سنگین می شود ما به شما می گوییم که حکاکی های روی بدنه کابینت های ممبران این سنگینی را تا حدود زیادی می شکند و جذابیت آشپزخانه تان را دو چندان می کند. خوب است این نکته را هم بدانید که میزان حکاکی روی این کابینت ها کاملا به سلیقه شما مربوط است و به دلخواه شما می تواند کم و زیاد شود.

طراحی و اجرای کابینت ممبران

کابینت ممبران ساده برای دکوراسیون آشپزخانه

همان طور که گفته شد حکاکی ها و طرح های روی بدنه کابینت های ممبران می تواند بسته به سلیقه شما کم یا زیاد شوند. همانطور که در این کار مشاهده می کنید از این کابینت برای تزیین طاق بالای گاز آشپزخانه و مخفی کردن هود استفاده شده است. ترکیب این حکاکی ها با نورپردازی ها هم می تواند جالب و چشم نواز باشد. در واقع انعطاف پذیر بودن کابینت های ممبران در برابر خواسته افراد یکی از مزیت های آن محسوب می شود.

طراحی و اجرای کابینت ممبران

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه انواع کابینت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *