اصول فنگ شویی اتاق خواب

اصول فنگ شویی اتاق خواب

تختخواب شما مهمترین مبلمان شماست. آیا می دانید چگونه تختخواب خود را با در نظر گرفتن اصول فنگ شویی انتخاب کنید؟ چه چیزی در مورد یک تختخواب وجود دارد که آن را با اصول فنگ شویی مطابق می سازد؟ برای دانستن جواب این سوال ها در ادامه با ما همراه باشید. اصول فنگ شویی اتاق خواب

برخی از اصول وجود دارند که شما باید در مورد چیدن اتاق خواب خود برای ایجاد انرژی مثبت و خوب بدانید. همچنین مهم است که بدانید در کجا باید تختخواب خود را در رابطه با درب و سایر وسایل اتاق قرار دهید.

مواد به کار برده شده در تختخواب

تعیین اندازه تختخواب مساله ای مهم است. فنگ شویی انتخاب یک تختخواب کامل را بسیار ساده می کند. در فنگ شویی بهترین ماده برای هر تختخواب چوب است.

بهترین سرتخت ها در فنگ شویی، آنهایی هستند که از چوب ساخته شده باشند، یا از مبلمان تودوزی برخوردار باشند، زیرا آنها ترکیبی بسیار خوب از انرژی فنگ شویی ملایم و ساکن برای شما و اتاق خواب شما دارند.

تختخواب با سرتختی ساخته شده از میله های آهنی را انتخاب نکنید، مگر اینکه بخواهید حس حبس شدن در تخت بیمارستان را داشته باشید.

رنگ ملحفه

تشک های متنوعی در بازار وجود دارند؛ عاقلانه انتخاب کنید و روی یکی از مواردی که بهترین خواب و آرامش را ایجاد می کند سرمایه گذاری کنید. هرچه شب بهتر بخوابید، سلامتی بهتری خواهید داشت.

تشک های دست دوم را خریداری نکنید زیرا این برای فنگ شویی بد است. بهترین رنگ برای ملحفه شما رنگ سفید است. این را با رنگ های دکوری که در اتاق خواب خود دوست دارید ترکیب کنید.

چیدمان اتاق خواب

از آنجا که اتاق خواب شما بخشی از مهمترین اتاق های خانه است، باید به چیدمان آن، قرارگیری تخت در اتاق و مواردی که در آن دارید بسیار توجه کنید. اگر در اتاق برخی از این موارد نامتعادل باشند، روش هایی برای اصلاح فنگ شویی اتاق خواب وجود دارد.

وسایل یا ویژگی هایی که می توانند اتاق خواب را تحت تأثیر قرار دهند شامل مواردی است که بالای تخت آویزان هستند مانند پنکه سقفی یا آینه های رو به تخت.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی با اصول فنگ شویی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیاصول فنگ شویی اتاق خواب طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *