این طرح فروشگاه جواهرات برای یک برند جواهرات فروشی در هند بوده است. ویترین فروشگاه جواهرات از قبل مونتاژ شده و عمدتاً با شیشه و ام دی اف ساخته شده است. چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

کل مغازه عمدتا زرد طلایی است. نمای داخلی فروشگاه جواهرات را مشاهده کنید:

چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

این فروشگاه شامل ۶ بخش می باشد: ویترین جواهرات دیواری، آینه دیواری، ویترین شیشه ای چوبی با صندلی، میز نمایش جواهرات، پایه جواهرات و پیشخوان فروشگاه.

ویترین جواهرات دیواری از MDF، لبه قاب، قفسه های شیشه ای ۳ لایه، ساخته شده است و می تواند محصولات بیشتری را به نمایش بگذارد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیچند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی – طراحی داخلی طلا فروشی کرمانطراحی داخلی طلا فروشی در کرمان – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرات در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *