چوب پادوک که از قدرت و استقامت زیادی برخوردار است، از درخت Pterocaprus و تنها در قسمت‌ هایی از آسیا و آفریقا یافت می‌شود. چوب پادوک که بسیار سنگین و متراکم است، کاربرد زیادی در ساخت ابزار چوبی با استقامت زیاد و طراحی دکوراسیون داخلی با چوب دارد. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب پادوک (Padauk Wood)

به دلیل قدرت، استقامت، دوام و قدرت حفظ چسب، در پروژه‌های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی با چوب از پادوک استفاده می‌کنند. پادوک چوبی است به رنگ قرمز که استفاده از آن در طراحی دکوراسیون خانه، جنب و جوش و انرژی زیادی را در فضا القا می‌کند. همچنین به دلیل رنگ زیبا و منحصر به فرد چوب پادوک و در عین حال قدرتی که دارد، از آن برای ساخت آلات موسیقی، تزئینات چوبی، حکاکی‌ها و ساخت مبلمان نیز استفاده می‌شود.

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب پادوک (Padauk Wood)

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی دکوراسیون داخلی با چوب پادوک (Padauk Wood) – طراحی داخلی کاط در استان کرمانطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت طراحی داخلی در کرماندفتر معماری کرمان

لینک خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *