طراحی داخلی اتاق کودک

طراحی داخلی اتاق کودک

از زمانی که کودک در زندگی پدر و مادر وارد می شود و پا به دنیای جدیدی می گذارد، به طبع نیازهای جدیدی را نیز با خود به همراه می آورد و این اسباب دردسر و دل مشغولی خانواده را بیش از پیش مهیا می سازد. طراحی داخلی اتاق کودک

یکی از مهمترین این دسته اتاق خواب نوزاد و کودک می باشد. بیشتر مادران به این نکته توجه می کنند. با توجه به پیشرفت علم پزشکی در زمینه روانشناسی این علم در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی نیز پیشرفت خوبی داشته و طراحی داخلی اتاق کودک نیز از این قضیه مستثنا نمی باشد. طراحی اتاق نوزاد می تواند بر روحیه کودک و یادگیری او از سنین پایین تر اثر بگذارد.

طراحی داخلی اتاق کودک

اتاق خواب کودک برای طراحی و دکوراسیون از بخش های مختلفی تشکیل می شود که شامل اکسسوار و لوازم جانبی اتاق و تزیینات می باشد. در بخش اتاق خواب کودک و نوزاد پرده یکی از مهمترین اجزای اتاق می باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

والدین همیشه سعی می کنند بهترین و مناسب ترین نوع پرده از لحاظ رنگ و جنس بهترین مدل برای کودک باشد. با توجه به تفاوت های ژنتیکی بین پسر و دختر و اختلاف روحیات دختر و پسر، اتاق آن ها نیز باید متفاوت باشد. در زیر تفاوت های این دو را بیان می کنیم.

دکوراسیون و طراحی اتاق خواب پسر

یکی از مهم ترین عواملی که باعث تمایز اتاق خواب پسر از دختر می باشد، تمایلات پسر به برخی چیزهایی است که دختر به هیچ وجه به آنها علاقه ندارد. رنگ اتاق خواب نیز از مواردی است که باعث تمایز بین دختر و پسر می شود. استفاده از وسایلی که پسر بیشتر به أنها علاقه دارد مانند توپ، ماشین اسباب بازی، موتور، کنسول های بازی و … که باعث ایجاد فضای بسیار صمیمی و گرم برای پسر بچه فراهم می شود. استفاده از رنگ های به نسبت تیره تر مانند آبی، قرمز و رنگ هایی در این توناژ برای پسر بچه توصیه می شود.

دکوراسیون و طراحی اتاق خواب دختر

رنگ اتاق خواب نیز از مواردی است که باعث تمایز بین دختر و پسر می شود. استفاده از وسایلی که دختر بیشتر به آنها علاقه دارد مانند عروسک، تابلوهای جذاب و … که باعث ایجاد فضای بسیار صمیمی و گرم که با روح لطیف دختر بچه مناسب باشد فراهم گردد. استفاده از رنگ های صورتی، سفید و رنگ هایی در این توناژ برای دختر بچه توصیه می شود.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی اتاق کودک – طراحی داخلی کاط در استان کرمانطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت طراحی داخلی در کرماندفتر معماری کرمان

لینک خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *