نصب پنجره با توجه به نیاز شما هنگام طراحی فضای داخلی معمولاً یک تصمیم استراتژیک است. دلیل استراتژیک این است که بر خلاف درها، پنجره ها از نظر ورود نور و هوا به داخل خانه مهم هستند که برای رفاه ساکنین بسیار با اهمیت است. انواع پنجره در طراحی داخلی

طراحی داخلی به هر عنصری که بخشی از یک اتاق است اهمیت می بخشد. یک طراح داخلی هر لوازم جانبی، مبلمان و دکوراسیونی را با دقت برنامه ریزی می کند تا احساس و ظاهر دلخواه را ایجاد کند. استفاده بهینه از فضا، ادغام زیبایی شناسی با کارایی، بهترین فضای داخلی را ایجاد می کند.

لوازم جانبی مانند پرده بستگی به نوع پنجره هایی دارد که یک طراح داخلی انتخاب کرده است. انواع پنجره هایی که معمولاً در فضای داخلی مشاهده می شود شامل موارد زیر است:

پنجره لولادار

مکانیسم این نوع پنجره ساده است. در سمت چپ و راست مکانیسم لولا باز می شود. این پنجره ها معمولاً دارای شیشه های بزرگ و قاب بندی مناسب هستند. این پنجره ها به گونه ای ثابت شده اند تا هوا و نور بتوانند در اتاق ها بهتر جریان پیدا کنند.

انواع پنجره در طراحی داخلی

پنجره تصویر

این نوع یکی از بزرگترین پنجره هاست. نوعى که حداکثر نور را به داخل اتاق می تاباند. این صفحات شیشه ای ثابت هستند و بسته باقی می مانند.

انواع پنجره در طراحی داخلی

پنجره کشویی

همانطور که از نامش پیداست، این نوع پنجره ها با یک آهنگ ساخته شده و طراحی ساده اما درجه یک دارد.

انواع پنجره در طراحی داخلی

دو پنجره آویزان

این نوع دارای دو پنجره است که به صورت نیم باز می باشند. این حالت اجازه می دهد تا هوای فضای داخل به خوبی تهویه شود.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیانواع پنجره در طراحی داخلی – پنجره کشوییپنجره لولادارپنجره تصویرطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرماندفتر معماری کرمان – طراحی داخلی کاط در استان کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – شرکت معماری در استان کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *