نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

چراغ ها فقط ابزاری برای دیدن وضع موجود نیستند بلکه وسیله ای برای ایجاد خلق و خو و احساسات هستند که از مفهوم فضاهای زندگی برای انسان جدا نیستند. بسیاری از ایده های جدید در مورد روشنایی، به شیوه های محبوب طراحی داخلی در دوران مدرن تبدیل شده است. لوازم جانبی روشنایی و مکانیسم های حمایتی آن به همراه چیدمان اتاق، به یک طراحی داخلی می انجامد و به چیدن دکوراسیون اتاق کمک می کند. نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

روشنایی اتاق نشیمن

مهمان ممکن است در هر ساعت از روز مورد استقبال قرار گیرد. بنابراین، داشتن فضایی که نور طبیعی کافی داشته باشد می تواند یک اتاق مهمان یا اتاق نشیمن را روشن جلوه دهد. نورپردازی اصلی اتاق می تواند یک لوستر تزئین شده باشد که نور سفید را در تمام اتاق پخش می کند.

نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

روشنایی ناهار خوری

بسیاری از افراد از داشتن زیبایی های چراغ بالای میز ناهار خوری با چراغ های LED یا هالوژن موجود در آن غافل می مانند. علاوه بر این، داشتن یک پنجره پهن شیشه ای که منظره ای از طبیعت را نشان می دهد می تواند زیبایی دیگری به فضا تقدیم کند.

نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

روشنایی آشپزخانه

فضای آشپزخانه باید روشن باشد. به همین دلیل، نورپردازی LED گزینه مناسبی برای روشنایی است. علاوه بر این، داشتن نورپردازی با نوار LED می تواند ظاهر و زیبایی آشپزخانه را تقویت کند و می تواند روشنایی متمرکز را برای مناطق خاص آشپزخانه فراهم کند.

نحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی

روشنایی حمام

نورپردازی حمام را می توان با استفاده از لامپ های کم نور جذاب کرد، زیرا ایده ایجاد فضایی آرام و راحت نیازمند نواحی کاملاً روشن و سایه دار است. داشتن لامپ های کم نور می تواند در تنظیم سطح مطلوب روشنایی در اتاق کمک کند. چراغ ها را می توان با سایه های تزئینی و هنری تزئین کرد.

روشنایی اتاق خواب

روشنایی اتاق خواب باید آرامش بخش باشد. از این رو، برای رسیدن به نور مطلوب، می توان نور اصلی را با لامپ های کم نور تنظیم کرد. چراغ رومیزی یک ایده مطلوب برای نور در کنار تخت است. همچنین یک چراغ آویز می تواند مشکل کمبود نور در اتاق را برای زمانی که چراغی روی میز قرار دارد حل کند.

طراحی فضای داخلی خانه هر جنبه ای را در نظر می گیرد که باعث می شود مناطق مختلف آن به صورت مطلوب تنظیم شود تا احساس خاصی را که یک فرد در جستجوی آن است، نمایان سازد. نورپردازی به عنوان یک عنصر بسیار مهم در این زمینه، باید با نقش ویژه آن در برجسته کردن هدف هر منطقه از خانه برنامه ریزی شود.

از آنجا که این روزها گزینه های متنوعی برای نیازهای خاص نورپردازی در فروشگاه ها موجود است، پیدا کردن انتخاب مناسب برای چراغ ها و لوازم جانبی آنها کار سختی نیست. طراح داخلی این گزینه را انتخاب کرده است که بهترین مورد متناسب با چیدمان فضای مورد نظر را انتخاب کند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلینحوه روشنایی قسمت های مختلف منزل در طراحی داخلی – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت مشاوره طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *