نکته جالب در مورد ایجاد اتاق نشیمن در فضای باز این است که مکانی آرامش بخش برای شما در دسترس قرار می گیرد. از درختچه ها، درختان و گل های معطر گرفته تا تمام ویژگی ها و لوازم جانبی که در فضای باز استفاده می شود تا مکانی دلنشین برای شما به وجود آید. طراحی و اجرای اتاق نشیمن در فضای باز

حس آرامش

خانه ای زیبا به سبک مدیترانه ای، در این خانه باغ قابل مشاهده است. نمای ستون ها و طاق ها زیبا و تاثیرگذار هستند. مبلمانی ساده و زیبا در آن به کار برده شده و احساس آرامشی خاص در این مکان برقرار است.

طراحی و اجرای اتاق نشیمن در فضای باز

چشم انداز

بسیاری از اتاق های این خانه دارای درهای شیشه ای کشویی هستند که چشم انداز و دسترسی به بیرون از منزل را ارائه می دهند و نمایانگر یک تجربه یکپارچه داخلی و خارجی هستند.

طراحی و اجرای اتاق نشیمن در فضای باز

حریم شخصی

استفاده از پرده های ساده سفید رنگ در این فضای باز، به مالکانش این امکان را می دهد که از همه طرف، حریم شخصی خود را حفظ کنند.

طراحی و اجرای اتاق نشیمن در فضای باز

بخش های جدا از هم

اتاق های جداگانه در فضای باز این حیاط خلوت طراحی و اجرا شده اند. در بخشی از این فضا اتاق نشیمن با صندلی های راحتی قرار گرفته است و در بخش دیگر، یک فضای ناهار خوری جداگانه وجود دارد، اما همه بخش ها با استفاده از همان مواد و رنگ ها طراحی و اجرا شده اند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه دکوراسیون داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی و اجرای اتاق نشیمن در فضای باز طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *