با گذشت زمان، ممکن است فضای داخلی خانه شما به دلیل از بین رفتن نظم، دیگر درخشندگی زمان ساخت را نداشته باشد و قدیمی به نظر برسد. در حقیقت، بازسازی فضای داخلی بهترین کاری است که می توانید در این مواقع انجام دهید. در ادامه با چند نکته مهم در طراحی داخلی آشنا خواهید شد.

رنگ بندی مناسب را در نظر بگیرید

یک رنگ بندی جدید به راحتی نشان دهنده تغییر در یک فضای داخلی است. یک پالت رنگ تازه، زندگی جدیدی را به فضای داخلی اضافه می کند. این نشان از شور و شوق شما برای تغییر دارد. پالت رنگی که انتخاب می کنید باید به نوع اتاق بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال، اتاق کودک، با رنگ های روشن تر مانند نارنجی، سبز چمنی یا قرمز گوجه ای رنگ عالی به نظر می رسد. ترکیب سایه های خاکستری، سیاه و سفید می تواند یک فضای آرام را به فضای داخلی ببخشد.

چند نکته مهم در طراحی داخلی

نکاتی را جهت ایجاد توهمات فضایی رعایت کنید

اندازه کوچک و ترتیب عناصر موجود در یک اتاق می تواند توهماتی از فضا ایجاد کند. به عنوان مثال قرار دادن مبلمان کم ارتفاع در اتاق باعث می شود اتاق بلندتر به نظر برسد. قرار دادن یک آینه بزرگ می تواند اتاق را بزرگتر نشان دهد. عناصر اتاق برای طراحی داخلی مناسب باید متناسب با اندازه اتاق باشند.

مبلمان با ویژگی های جمع و جور که در فاصله مناسب قرار گرفته اند می توانند حتی اتاق های کوچک را گسترده تر جلوه دهند. صفحات شیشه ای با نمای بیرونی می توانند جلوه فضایی اتاق را گسترش دهند. آینه هایی که منعکس کننده یک صحنه در فضای باز یا قسمت برجسته ای از اتاق هستند می توانند فضای داخلی را عالی جلوه دهند.

چند نکته مهم در طراحی داخلی

اضافه کردن تنوع

تنوع جوهر زیبایی است. اضافه کردن انواع مختلف صندلی در میز ناهار خوری می تواند تنوع را نشان دهد. مخلوط کردن و تطبیق موارد روی یک میز ناهار خوری به جلوه ترکیبی اضافه می کند.

چند نکته مهم در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیچند نکته مهم در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی آشپزخانه کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *