نکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک

نکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های کوچک می توانند کاربردی و کارآمد باشند. گزینه های زیادی برای ایجاد و تغییر آشپزخانه کوچک وجود دارد، حتی اگر بودجه محدود باشد و محدودیت های ساختمان در نظر گرفته شود. نکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک

رنگ روشن

استفاده از رنگ های روشن، فضا را بازتر نشان می دهد و در بزرگ جلوه دادن آشپزخانه لازم نیست محدود به رنگ دیوارها باشد. همچنین می تواند برای لوازم خانگی، پیشخوان و … استفاده شود.

اغلب در آشپزخانه های کوچک از نور اشتباهی استفاده می شود و این می تواند فضا را محو و محصور کند. چراغ های آویز روی سقف و نورهای فلورسنت در زیر کابینت ها انتخاب های روشنایی بهتری هستند.

این امر با بیرون انداختن نور از صفحات پیشخوان، دید فضا را افزایش می دهد. آشپزخانه روشن تر همیشه بزرگتر از آشپزخانه با نور کمتر به نظر می رسد.

نکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک

شیشه

استفاده از مواد و مصالح شیشه ای که اجازه می دهد نور در محیط بتابد و بازتاب داشته باشد، راه دیگری برای بزرگتر نشان دادن آشپزخانه است.

شیشه را می توان برای پیشخوان، رومیزی و یا درب کابینت استفاده کرد. در آشپزخانه، استفاده از یک درب شیشه ای که نمایی از حیاط پشتی یا دیگر اتاق های خانه را نشان داده و فضای بصری را گسترش می دهد می تواند ایده جالبی باشد. کاشی های شیشه ای انعکاسی نیز می توانند جلوه ای درخشان در آشپزخانه ایجاد کنند.

نکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک

وسایل کوچک

لوازم خانگی را می توان کوچک انتخاب کرد تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهای مورد نیاز را می توان در آشپزخانه کوچک قرار داد. نسخه های کوچکتر اجاق گاز، مایکروویو و میزهای آشپزخانه فضای زیادی را اشغال نمی کنند و متناسب با بقیه آشپزخانه هستند.

نکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلینکاتی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه کوچک – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *