سبک بوهمیایی در طراحی داخلی

سبک بوهمیایی در طراحی داخلی

بوهو یا سبک بوهمیایی حدود ۴۰-۵۰ سال پیش ایجاد شده است اما هنوز هم در خانه های امروزی غالب است. اما دکوراسیون منزل به سبک boho چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید. سبک بوهمیایی در طراحی داخلی

طراحی و دکور Boho ترکیبی از عناصر جدید و قدیمی، گیاهان، عتیقه جات، کاغذ دیواری و عناصر چوبی و حصیری است که گاهی اوقات همه در یک اتاق هستند! این سبک برای جلب توجه مهمانان شما و کشیدن آنها به لبه صندلی هایشان بسیار مناسب است.

بوهو سبکی بسیار انعطاف پذیر و آرام است. گرم، رنگارنگ و راحت اما غیر عادی است. در این سبک، به نظر می رسد شخصی قبلا در منزل شما زندگی کرده است و همه چیز مدرن و مرتب نیست. آن صندلی های گهواره ای قدیمی در خانه مادربزرگ در واقع برای طراحی بوهو استفاده می شود!

سبک بوهمیایی در طراحی داخلی

ترکیب بافت ها

در سبک boho واقعیت این است که شما می توانید بسیاری از بافت ها را با هم ترکیب کرده و هرج و مرج سازمان یافته ای را ایجاد کنید. آوردن انواع پارچه با الگوهای مختلف، سبدهای حصیری، ظروف پالت چوبی، تزیینات و مبلمان چوبی مواردی هستند که سبک بوهمی را تعریف می کنند.

انواع مختلف چیدمان صندلی ها نیز یک جنبه مثبت بزرگ در طراحی بوهو است. صندلی های گهواره ای و صندلی های حصیری موارد مهم دیگری هستند که به شما کمک می کنند تا سبک بوهمی را در خانه داشته باشید. در آخر، مقداری پتو، بالش و تزئینات دیواری اضافه کنید. بامبو اغلب یک گزینه مورد علاقه است، به خصوص برای تزئینات دیوار!

رنگ های روشن

تا جایی که امکان دارد روشن نگه داشتن رنگ ها راهی است که باید طی کرد! سفید، زردهای کمرنگ و نارنجی بهترین رنگ ها برای استفاده به عنوان رنگ پایه هستند.

استفاده از گیاهان

در این سبک هر چه تعداد گیاهان بیشتر باشد، بهتر است. به معنای واقعی کلمه می توانید گلخانه ای در خانه خود داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که فضای خوبی برای نگه داری همه گیاهان و قرار دادن آنها در کنار پنجره ای بزرگ داشته باشید.

از آنجا که از گیاهان زیادی استفاده می کنید، می توانید انواع گلدان ها را در اندازه های مختلف، رنگ و بافت امتحان کنید. گلدان های سفالی، حصیری و سرامیکی از انواع مورد علاقه برای طراحی بوهمی هستند.

روشنایی

ترکیبی از انواع منابع نوری می تواند اتاق شما را واقعا روشن کند، مخصوصا اگر نور طبیعی محدودی داشته باشید. بنابراین افزودن لامپ ها، چراغ های رومیزی، چراغ های کنار میز و لوسترها همگی می توانند به صورت همزمان استفاده شوند. هر چه تنوع بیشتر، بهتر!

در حالت ایده آل، چراغ های زرد در مقایسه با چراغ های سفید بهترین گزینه برای سبک بوهمی هستند. آنها آرامش بیشتری را در محیط ایجاد می کنند و از آنجا که معمولا به اندازه چراغ های LED روشن نیستند، برای اطمینان از روشنایی اتاق به موارد بیشتری نیاز خواهید داشت!

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک بوهمیایی در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *