قفسه های باز در آشپزخانه باید خیلی دقیق و با نقشه درست طراحی شوند، تنها در این صورت است که ظاهری الهام بخش و شیک در آشپزخانه بوجود می آورند. مسئله مهم نوع تزئین و چیدمان روی قفسه هاست که تاثیر زیادی بر روی نمای ظاهری می گذارد، می توان با چیدن ادویه جات و ظروف رنگارنگ روی قفسه ها، ذوق هنری خود را به کابینت آشپزخانه اضافه کنید. البته موضوع فقط چینش روی قفسه ها نیست، خود قفسه ها نیز باید طرحی جالب و چشم گیر داشته باشند. قفسه های ژئومتریک یا هندسی برای طراحی داخلی این مدل آشپزخانه گزینه خوبی محسوب می شوند. قفسه های باز و تاثیر آن ها بر دکوراسیون کابینت آشپزخانه

جسارت استفاده از رنگ ها و تاثیر آن بر کابینت آشپزخانه

برای داشتن آشپزخانه ای فوق العاده باید جسورانه و البته فکر شده عمل کنید تا توجه هر بیننده ای به آن جلب شود. اگر آشپزخانه تان خیلی سفید و بی رنگ است، می توانید نواری رنگی را از وسط آشپزخانه بگذرانید. روی یکی از دیوارهای آشپزخانه قفسه ای باز نصب کنید و درون آن را با خلاقیت تمام توسط اشیاء و وسایل رنگارنگ تزیین کنید. توجه کنید که در قسمت نوار رنگی از ظروف سفید یا شیشه ای بی رنگ استفاده شود.

قفسه های باز و تاثیر آن ها بر دکوراسیون کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت در آشپزخانه های کوچک

در طراحی داخلی آشپزخانه های کوچک، موضوع اصلی بزرگ نشان دادن فضاست. قفسه های اُپن فضاها را بزرگ تر می کنند البته مشروط به آن که فضای خالی مناسب در آنها وجود داشته باشد و تبدیل به انباری لوازم آشپزخانه نشوند. نیازی نیست حتما از ظروف پر زرق و برق یا دکورهای پر نقش و نگار استفاده شود. راز شیکی در سادگی است. طبقه های ام دی اف به رنگ سفید یا قهوه ای با طرح چوب، در دسته های چند تایی می تواند ایده خوبی برای قفسه باز باشند. دیوار زمینه خاکستری خیلی کم رنگ (رنگ خنثی) برای ادامه کار مناسب است.

استفاده از قفسه های باز در آشپزخانه های تاریک تر

قفسه های باز تنها مخصوص آشپزخانه روشن نیستند، آنهایی که کار طراحی داخلی آشپزخانه را انجام داده اند می دانند که قفسه باز چقدر کار طراحی را راحت خواهد کرد. برای آشپزخانه های تاریک استفاده از کابینت هایگلاس و نورپردازی مخفی، حضور یک دیوار روشن با قفسه های باز، تضاد بسیار جالبی در دکوراسیون ایجاد می کند و همین موضوع باعث شیک تر شدن آشپزخانه می شود.

قفسه ها و کابینت های نیم باز

خیلی از خانه دارها هستند که دوست ندارند تمام وسایل آشپزخانه شان در معرض دید باشد، از طرفی به استفاده از قفسه های باز نیز علاقه دارند. برای چنین افرادی بهترین راه طراحی یک آشپزخانه با قفسه های نیمه باز است. در قفسه های نیم باز تعدادی از قفسه ها درب دار بوده و برای پنهان کردن اقلامی که خیلی مناسب دکور نیستند کاربرد خواهند داشت و از طرفی وسایل دکوری یا ظروف لوکس و رنگارنگ نیز در قفسه های باز و بدون درب قرار می گیرند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیقفسه های باز و تاثیر آن ها بر دکوراسیون کابینت آشپزخانه – طراحی داخلی کاط در استان کرمانطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت طراحی داخلی در کرماندفتر معماری کرمان

لینک خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *