آژانس های مسافرتی از دفاتری هستند که شما برای برنامه ریزی و مشاوره جهت سفرهای خود به آن ها مراجعه می کنید. طراحی داخلی این دفاتر، اصول خاصی را در بر دارد که در رسیدن فضا به استاندارد عملکرد نقش مهمی ایفا می کنند. در این مطلب، چند نمونه از این استانداردها و اصولی که توجه به آن ها در طراحی دکوراسیون آژانس های مسافرتی ضرورت دارد را بررسی خواهیم کرد. طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

همان طور که می دانید، اکثر آژانس های مسافرتی، خدماتی مثل مشاوره را نیز در کنار زمانبندی و برنامه ریزی سفر به مراجعه کنندگان ارائه می دهند. به همین خاطر است که باید در چنین دفاتری، فضای مخصوصی جهت مشاوره افراد با کارکنان آژانس فراهم شود. این فضا را می توان با قرار دادن صندلی در طرف دیگر کانترهای ارائه خدمات ایجاد کرد. در برخی از دفاتر نیز علاوه بر مورد ذکر شده، فضاهای مجزایی وجود دارد که می تواند به عنوان فضای انتظار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

جذابیت فضا از دیگر فاکتورهایی است که در طراحی دکوراسیون آژانس های مسافرتی مد نظر قرار داده می شود. مسلما فضایی که جذاب است، در ترغیب مراجعه کنندگان نقش موثری خواهد داشت. اگر فضای آژانس مسافرتی کوچک باشد یا بخش های مجزایی را دربرگیرد که تفکیک آن ها از یکدیگر لازم به نظر برسد، استفاده از پارتیشن ها پیشنهاد می شود. پارتیشن بندی فضا یا همان بهره گیری از دیوارهای جداکننده می تواند بدون این که فضای اصلی خرد شود، بخش های مختلف آن را از هم تفکیک کند. وجود یک فضای نشیمن برای مشاوره گروهی و همچنین ایفای نقش به عنوان سالن انتظار نیز می تواند در فضای آژانس های مسافرتی مفید واقع شود.

دیگر نکته ای که در طراحی داخلی آژانس هواپیمایی مورد توجه است، استفاده از رنگ های جذاب در طراحی دیوارهای آن است که مشابه آن ها اگر در انتخاب صندلی های نشیمن نیز استفاده شود جذابیت آن را دو چندان می کند. این تناسب رنگ و استفاده موثر از جذابیت رنگ های انتخاب شده نیز فاکتور موثری در زیبایی دکوراسیون آژانس به شمار می رود.

آخرین مورد در دکوراسیون آژانس هواپیمایی، توجه به اهمیت انتخاب مبلمان مناسب با در نظر گرفتن فضای موجود است. برای مثال، در فضای آژانس هایی که کمی کوچک هستند، انتخاب مبلمان باید به گونه ای انجام شود که در تناسب با فضا باشد. استفاده از مبلمان جمع و جور و چیدمان درست آن ها می تواند از نکاتی باشد که در طراحی دکوراسیون آژانس های کوچک به کار خواهد آمد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *