مصر، اولین سبک طراحی کامل را ایجاد کرده است. همچنین، سبک مصری تقریبا منشأ سایر سبک های اروپایی است. در این سبک فضای داخلی خانه غنی و رنگارنگ است و ستون های لوکس سقف را نگه می دارند. سبک مصری در طراحی داخلی

در سبک مصری دیوارها با رنگ های خنثی مانند زرد روشن و بژ رنگ آمیزی می شوند. همچنین دیوارها با نقاشی و کاشی‌ های لعاب‌ دار پوشانده می شوند. گاهی اوقات این تکنیک ها بر روی کف ها نیز اعمال می شود. تصاویری از نقوش گل مانند نیلوفر آبی، پاپیروس، درختان خرما، انگور، شاخه‌ های درختان میوه و همچنین تصاویر پرندگان، ماهی‌ ها و حیوانات در این سبک به کار می روند.

گوشه های گرد، طاق ها و طاقچه ها نیز در سبک مصری مشاهده می شوند. حصیر نی بر روی زمین و مجسمه گربه حال و هوای فراموش نشدنی زیبایی را ایجاد می کنند.

مصری ها به جنبه کاربردی مبلمان توجه زیادی دارند. پایه های صندلی و میز معمولا به شکل پنجه ها یا سم ها می باشند. در ساخت مبلمان از انواع چوب استفاده می شود. منبت و معرق به طور گسترده وجود دارد. مینای رنگی، صفحات عاج و فلز، مروارید و تذهیب از دیگر مواد ضروری است.

چیدمان دکوراسیون در کاخ ها و خانه های افراد ثروتمند با میز، صندلی، مبل و چهار پایه می باشد. همچنین تعداد زیادی تخت و سایبان وجود دارد. خانه ها حاوی تعداد زیادی جعبه و تابوت برای اشیاء قیمتی، جواهرات و پارچه هستند. علاوه بر این، توجه زیادی به زیور آلات می شود. تم ها تصاویری از حیوانات و همچنین نقوش هندسی گیاهی می باشند.

منسوجات با رنگ های روشن تک رنگ (ترجیحا سفید یا کرم) و الگوهای هندسی دقیق (راه راه، زیگزاگ) وجود دارند. لامپ‌ های بزرگ، ساقه‌ های پاپیروس و نی های موجود در گلدان‌ های سرامیکی بلند نقش بسیار بالایی در سبک مصری دارند.

سبک مصری در طراحی داخلی

سبک مصری در طراحی داخلی

سبک مصری در طراحی داخلی

سبک مصری در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – سبک مصری در طراحی داخلی – سبک مجلل در طراحی داخلی – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – مشاوره طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *