طراحی داخلی مدرن مبتنی بر اصول جنبش مدرنیسم قرن ۱۹ و ۲۰، فلسفه و معماری و طراحی مقرون به صرفه و عملی است. در این سبک، مبلمان، آثار هنری و دکوراسیون از سبک های تزئینی که فقط در دسترس افراد ثروتمند است به سبک های کاربردی تر که در آنها تزئینات کمتر مورد توجه قرار می گیرند، تبدیل شده است. سبک مدرن در طراحی داخلی

سبک مدرن با دور شدن از مصالح سنتی ساختمان مانند چوب، سنگ و آجر و تمرکز بر روی مصالح صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن آغاز شد.

شناخته شده ترین و تأثیرگذارترین فلسفه طراحی توسط مکتب طراحی آلمان باوهاوس در دهه ۱۹۲۰ ایجاد شد، که زیبایی شناسی طراحی آن بر این باور بود که فرم باید با عملکرد ترکیب شود.

این اصل شاهد ظهور طراحی مدرن و سبکی بود که امروزه آن را می شناسیم و استفاده می کنیم. طراحی داخلی مدرن توسط میراثی از فرم هندسی، فضاهای روشن، عملکرد و ذخیره سازی شکل گرفته است.

سبک مدرن در طراحی داخلی

تفاوت طراحی داخلی مدرن و معاصر در چیست؟

طراحی معاصر، انعکاسی از هنرها، فضاها و طراحی داخلی است که در حال حاضر اتفاق می افتد، به معنای واقعی کلمه در حال حاضر. طراحی مدرن مربوط به قرن قبل است.

سبک های اصلی طراحی داخلی مدرن کدامند؟

سبک های طراحی داخلی سیال و به طور مداوم در حال تکامل هستند اما شامل: مینیمالیستی، صنعتی، اسکاندیناویایی و مدرن روستیک هستند.

طراحی داخلی یک روند رو به پیشرفت است و در این قرن شاهد مفاهیم و تفکر جدیدی خواهیم بود که انقلابی در نحوه زندگی در خانه های ما ایجاد می کند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک مدرن در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *