۱- به دلیل روکش پی‌ وی‌ سی (PVC) ‌ای که روی این مدل کابینت کشیده می‌شود، این کابینت در برابر نم و رطوبت مقاوم است و دچار فرسودگی و تغییر رنگ نمی‌شود. این مزیت باعث طول عمر بالای کابینت می‌شود. مزایای کابینت ممبران

۲- تمیز کردن آشپزخانه با کابینت‌ های ممبران کار ساده‌ای است. لکه‌های روی کابینت خود را کمتر نشان می‌دهند و به راحتی پاک می‌شوند.

۳- در کابینت ممبران امکان ایجاد تزییناتی مانند تاج، ستون و بافت های مختلف وجود دارد که کابینت آشپزخانه شما را خاص و منحصر به فرد می کند.

مزایای کابینت ممبران

۴- این کابینت نسبت به کابینت ‌های کلاسیک قیمت بسیار کم‌ تری دارد و ماندگاری آن به خاطر روکش پی وی سی از کابینت‌ های دیگر بیشتر است.

۵- در این کابینت می‌توان ویترین و در‌های شیشه‌ای را به طراحی آن اضافه کرد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیمزایای کابینت ممبران – طراحی داخلی کاط در استان کرمانطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت طراحی داخلی در کرماندفتر معماری کرمان – خرید کابینت ممبران در کرمان – نصب کابینت ممبران در کرمان – ساخت کابینت ممبران در کرمان

لینک خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *