ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

یکی از محبوب ترین سبک های تزئینات معماری و طراحی داخلی در دنیا سبک مدیترانه ای است. این سبک مجلل و راحت، دارای تأثیراتی از فرهنگ اروپایی و شامل دکوراسیون روستیک، رنگ های آبی و خاکی با عناصر مدرن، سنتی و معاصر می باشد. این سبک رایج و زیبا از ۳ منطقه اصلی یعنی اسپانیا، یونان و ایتالیا ناشی می شود. هر منطقه رنگ، الگو، مبلمان و دکوراسیون منحصر به فرد خود را دارد. در اینجا چند نکته عالی در مورد چگونگی ایجاد یک اتاق خواب دوست داشتنی به سبک مدیترانه ای آورده شده است. ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

اتاق خواب به سبک مدیترانه ای – اسپانیایی

اتاق های خواب مدیترانه ای که به سبک اسپانیایی تزئین شده اند، اغلب از رنگ های شاد و روشن با تأثیرات مراکش استفاده می کنند. این تأثیرات را می توان در مبلمان چوبی، پرده ها، دیوارهای گچ بری و کاشی ها مشاهده کرد.

ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

اتاق خواب به سبک مدیترانه ای – ایتالیایی

سبک مدیترانه ای – ایتالیایی احساس تند و تیزتری خواهد داشت. این جذابیت دنیای قدیمی معمولاً توسط کفپوش های چوبی تیره، مبلمان لوکس با اندازه بزرگ و قطعه های سقفی چوبی بدست می آید. رنگ های شاد، قرمز و نارنجی، غالبا در میان دریایی از رنگ های خنثی مورد استفاده قرار می گیرند. دیوارهای گچ کاری به سبک ایتالیایی متداول هستند و بیشتر آنها گچ ونیزی دارند.

ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

اتاق خواب به سبک مدیترانه ای – یونانی

تأثیرات یونان در سبک مدیترانه ای دارای رنگ آبی سیر و فیروزه ای روشن است که منعکس کننده رنگ های دریا هستند. این طرح های رنگی آبی اغلب با گچ بری ها و کف های سفید رنگ و ستون های زیبایی که در سبک یونانی است، مخلوط می شوند. نمونه خوب یک سبک مدیترانه ای یونانی، این اتاق خواب لوکس است که در آن عناصر سفید رنگ به همراه نقوش و الگوهای یونانی در سقف و ملافه وجود دارند. این اتاق خواب زیبا، نه تنها یک سبک تزئین شده مدیترانه ای معمول را در خود جای داده است، بلکه بسیاری از قطعات معاصر نیز، فضایی را ایجاد می کنند که هم سنتی است و هم مدرن.

ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

ترکیبی از تأثیرات منطقه ای

گاهی اوقات مخلوطی از سبک های منطقه ای در هنگام تزئین به سبک مدیترانه ای استفاده می شوند. مانند این اتاق خواب که دارای تأثیرات ایتالیایی در کف و مبلمان چوبی روستیک تیره، همراه با تأثیرات اسپانیایی در گچ بری دیوارها و سایر مبلمان تزئینی است. علاوه بر ترکیبی از سبک های منطقه ای، این اتاق دارای بسیاری از عناصر مدرن است که در طرح رنگ ساده، دکوراسیون و تختخواب گنجانده شده است.

ایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب

سبک معاصر مدیترانه ای

اتاق خواب های سبک مدیترانه ای گزینه های بسیار جالبی برای ترکیب عناصر سنتی و معاصر را با یکدیگر ارائه می دهند. مانند این اتاق خواب که دارای ترکیبی خوب از عناصر سنتی و معاصر است، از جمله میزهای تزئینی زیبا که با چراغ های رومیزی مدرن، تختخواب و پنجره ها به زیبایی ترکیب شده اند.

سبک جهانی تزئینات

سبک مدیترانه ای به دلیل داشتن دکوراسیونی گرم و جذاب که به گزینه های کلاسیک، مدرن و زیبا ارائه می دهد برای اتاق خواب مناسب است. همچنین به دلیل تکنیک های مختلف، تأثیرات و ترکیبات مختلف موجود در آن، طراحی ساده و سرگرم کننده ای دارد. ایده ها و امکاناتش بی حد و مرز است و به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین سبک های مورد استفاده صاحبان خانه، طراحان داخلی و معماران است.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه دکوراسیون داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیایده های تزئین مدیترانه ای برای اتاق خواب طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *