هلدینگ ساختمانی کاط سقف و دیوار کی پلاس (K+) در کرمان را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با برند کی پلاس (K+) در ادامه با ما همراه باشید. اجرای سقف و دیوار کی پلاس (+K) کرمان – نمایندگی کی پلاس (+K) کرمان

اجرای سقف و دیوار کی پلاس (+K) کرمان - نمایندگی

شرکت کناف در سال ۱۳۹۹ نام خود را به کی پلاس تغییر داد. فعالیت برند آلمانی کی پلاس در حوزه محصولات ساختمانی بوده و از شرکت‌های معتبر در این زمینه می ‌باشد.

از صفحات یا پانل های گچی ساده کی پلاس در سقف و دیوار‌های ساختمان استفاده می شود و موارد زیر از نمونه ‌های این پانل گچی هستند:

دیوار‌های کنافی

سیستم کناف پارتیشن

سقف های کاذب ساده

سقف های دکوراکتیو

سقف های کی پلاس یک عایق مناسب صدا هستند و از نظر ضخامت بسیار خوب می باشند و آکوستیک بودن آن به معنای عایق بودنش در برابر صداست.

مزایای استفاده از کی پلاس

بالا بودن دقت اجرا

عایق صوتی مناسب

سرعت نصب بالا

اجرای آسان

انعطاف پذیری بالا

سبک بودن

قیمت مناسب و ارزان

بالا بودن تنوع طرح و رنگ

قابلیت تعویض آسان

ضد حریق و زلزله بودن

نصب سقف کاذب با برند کی پلاس بسیار آسان است و در مدت زمان بسیار کمی می توان آن را اجرا کرد. با استفاده از این نوع سقف، نیازی نیست تا سقف خانه را جوشکاری کنید و در نتیجه می توان کاهش نخاله ‌های ساختمانی را در پی استفاده از سقف کاذب کی پلاس مشاهده کرد.

قیمت سقف کاذب کی پلاس بسیار مناسب تر از سقف های دیگر است و پرکاربردتر از سقف گچی می باشد. به طور کلی قیمت سقف های کی پلاس بسیار به صرفه است اما دارای تنوع قیمتی زیادی می ‌باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات از قیمت سقف و دیوار کی پلاس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لینک خارجی لینک داخلی اجرای سقف و دیوار کی پلاس (+K) کرمان – نمایندگی کی پلاس (+K) کرمان