کار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی

کار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی

لوازم جانبی در طراحی داخلی در مورد دیدگاه و شخصیت ساکنین چیزهای زیادی را بیان می کند. برنامه ریزی برای استفاده از وسایل جانبی در طراحی داخلی به ما فکر و الهام زیادی می بخشد. آنها برنامه ریزی شده اند تا به جذابیت و کاربرد فضای داخلی اضافه کنند. کار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی

گل رس و گچ پاریس گزینه های محبوب برای ساخت سقف های کاذب و دیوارها هستند. این دو ماده به دلیل ویژگی ها و مزایای بی نظیرشان در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

با استفاده از گچ خشت، می توان الگوها و بافت های خاکی را به فضای داخلی اضافه کرد. این ترکیب چند عنصر طبیعی از جمله خاک رس است. دیوارهای تزئینی طبیعی ساخته شده از گچ خشت به صورت سازگار با محیط زیست ساخته می شوند که باعث ایجاد فضاهای دلپذیر و سالم می شود.

کار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی

گچ خشت از ۳ ماده تشکیل شده است

بخش اول، ماده چسباننده ای است که از خاک رس ساخته می شود و به گچ چسبندگی می دهد. خاک رس به وسیله رنگدانه های طبیعی رنگی می شود.

سنگدانه (ماده دوم) ماده ای است که باعث می شود گچ خاک رس با دوام و بدون ترک باشد. ماسه، پوسته های میکا، گرد و غبار مرمر و تراشه های شیشه ای گزینه های متداول برای سنگدانه ها هستند. علاوه بر قدرت و ساختار، در دستیابی به انواع ویژگی ها نیز کمک می کنند. گرد و غبار مرمر، گچ را براق می کند. تراشه های شیشه ای و پوسته های میکا جلوه های بازتابی ایجاد می کنند.

ماده سوم، فیبر است که ترکیب را قوی تر می کند و به دیواره های بافت بیشتر کمک می کند. انواع مختلفی از عناصر طبیعی در گچ مخلوط شده و تأثیرات متنوعی در کاربرد دارد.

مزایای گچ کاری با رس

گچ سفالی از عناصر واقعاً طبیعی ساخته شده است و شامل تمام مزایا برای دوست داران محیط زیست است و شامل عدم وجود سم، تجزیه پذیری و مقاومت در برابر گرد و غبار است. حتی اثر الکترومغناطیسی از وسایل الکترونیکی را خنثی می کند. گچ خشت همچنین یک جاذب رطوبت مناسب است و به تنظیم دمای اتاق کمک می کند.

کار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی

دکوراسیون منزل با گچ پاریس

گچ پاریس برای ساخت سازه های تزئینی برای فضای داخلی بسیار متداول است. به دلایلی مانند ظرفیت آن در شکل دادن، سبک بودن و مقاومت در برابر آتش بسیار محبوب است. نتیجه نهایی کار با گچ پاریس نیز بسیار درجه یک است.

برای ساخت پنل های دیواری تزئینی فوق العاده می توان از گچ پاریس استفاده کرد. پنل های خلاقانه می توانند منظره ای چشمگیر از فضا ایجاد کنند.

همچنین می توان به لطف سقف های کاذب ساخته شده از گچ پاریس، در ایجاد چراغ روشنایی استفاده کرد زیرا نورپردازی می تواند به درخشش بهتر کمک کند. سقف های کاذب همچنین می توانند به صورت تزئینی از گچ پاریس ساخته شوند. نورپردازی های تزئینی و قالب های هنری بر زیبایی آنها می افزایند. از جمله مزایای مهم ساخت سازه های کاذب از گچ پاریس، محکم و در عین حال سبک بودن این سازه هاست.

کار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیکار با گل رس و گچ پاریس در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *