کابینت آشپزخانه هایگلاس در واقع همان کابینت MDF است یا اینطور بگوییم مغزی کابینت هایگلاس، ام دی اف است اما لایه رویی آن با یک روکش از جنس پلکسی گلاس پوشیده می‌ شود که باعث می شود ظاهری براق، شفاف و شیشه ‌ای شکل داشته باشد. همین روکش وجه تمایز این دو نوع کابینت است و البته باعث خاص شدن و زیبایی چشمگیر کابینت هایگلاس می‌ شود.

کابینت‏ هایگلاس و مزایای آن

مزایای کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس چون سطحی صاف و صیقلی دارد منبع خوبی برای نور است. بازتاب نور جلوه لاکچری به محیط خانه می ‌دهد علاوه بر آن باعث روشنایی بیشتر آشپزخانه‌ هایی می ‌شود که پنجره ندارند و نورگیر نیستند. استفاده از کابینت آشپزخانه هایگلاس در آشپزخانه‌ های کوچک درست مثل استفاده از آینه در محیط‌ های کوچک، با انعکاس نور و بازتاب محیط اطراف فضا را بزرگتر نشان می ‌دهد. علاوه بر آن به فضا حس آرامش و تازگی می دهد.

تمیز کردن کابینت آشپزخانه هایگلاس کار خاصی ندارد چون سطحش صاف است و به راحتی می ‌توانید با یک دستمال میکرو فایبر نمدار تمیزش کنید و با یک دستمال تمیز دیگر خشکش کنید; برخلاف کابینت ‌های قدیمی که سطح روی آن ها برجسته بود و کلی چربی و کثیفی جمع می کرد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه انواع کابینت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *