چوب ترمو که از محصولات کشور فنلاند است و به آن ترمووود نیز گفته می شود، از درخت کاج به وجود می آید. این چوب دارای بازاری با قیمت مناسب در ایران می باشد. چوب ترمو کرمان – ترمووود کرمان

چوب ترمو کرمان - ترمووود کرمان

از رنگ ترمو برای حفظ تازگی و محافظت از چوب ترمو استفاده می شود که این رنگ ها در آلمان و کانادا تولید می شوند و دارای رونق خاصی در بازار ایران می باشند. رنگ ترمو به صورت ضد آب و ضد یووی بوده و باعث افزایش طول عمر چوب ترمو در مقابل باران و آفتاب می شود.

بخش عمده ای از چوب های ترمو از کشور فنلاند و جنگل هایی از اروپا که دارای مجوز می باشند به دست می آید. این چوب ها بدون استفاده از مواد شیمیایی و با استفاده از مکانیزم حرارتی، در برابر موریانه، کپک و نفوذ قارچ محافظت می شوند و ماندگاری بسیار بیشتری را نسبت به چوب معمولی دارند.

چوب ترمو، تولید شده از چوب کاج (Pine) و چوب زبان گنجشک (ASH) می باشد که مقاومت محصول نهایی را در برابر اقلیم های مختلف جغرافیایی و شرایط جوی آب و هوایی افزایش می دهند.

سازه های زیرکار مورد استفاده در چوب ترمو

به صورت معمول از پروفیل های فلزی در ساخت سازه های زیرکار استفاده می شود و جنس فلز آن در شرایط اقلیمی مختلف می تواند قابل تغییر باشد. مثلا استفاده از جنس آلومینیوم برای مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب هستند پیشنهاد می شود. به دلیل قابلیت انعطاف بالا و نرم بودن، سازه های آلومینیومی بهتر پیچ شده و در نتیجه دیگر به زیرسازی با چوب نیازی نیست.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از فروش و توزیع تا مرحله نصب و اجرا در زمینه چوب ترمو در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: چوب ترمو کرمان – ترمووود کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان