چرا کاغذ دیواری؟

چرا کاغذ دیواری؟

استفاده از كاغذ دیواری این امكان را فراهم می كند كه به جای طرح های ساده و محدود قابل اجرا با رنگ های ساختمانی، گستره وسیعی از طرح ها و حتی بافت های گوناگون را انتخاب كنیم.

با وجود انتخاب های متفاوت در دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری را می توان به دلایل زیر بهترین گزینه برای پوشش دیوارها دانست:

۱- کاغذ دیواری ها تنوع عالی دارند:

می توانند ظاهر اتاق شما را به روشهای مختلف تغییر دهند، تصمیم بگیرید که برای هریک از اتاقهای خانه تان میخواهید چه کاغذ دیواری را اجرا کنید. می خواهید وقتی وارد هریک از اتاقهای منزلتان می شوید چه احساسی داشته باشید؟

کاغذ دیواری مثل یک لباس خوب باعث می شود که زیبایی های اتاقتان زیباتر و عیوب آن پوشیده شود.

کاغذ دیواری ها:

  • یک اتاق تاریک را روشن می کنند.
  • به یک اتاق بی روح و خسته کننده روح می دهند.
  • بدون اضافه کردن هیچ امکانات معماری، اتاق ها را گرم تر می کنند.
  • با ایجاد خطای دید، فضای صمیمی و گرمی ایجاد می کنند.
  • شخصیت شما را بیشتر از دیوارپوش های دیگر نشان می دهند.

به علاوه اینکه برخی طرح های کاغذ دیواری مثل راه راه به این خاطر چاپ می شوند که با ایجاد خطای دید، مثلاً اتاق هایی که در حالت عادی دراز به نظر می آیند، مکعبی شکل تر به نظر آیند. یا اگرسقف آنها کوتاه است، سقف آنها بلندتر به نظر آید.

۲- کاغذ دیواری تم ایجاد می کند:

هیچ یک از دیوارپوش های موجود، چنین طیف وسیعی از رنگ و طرح و پوشش را که با تمامی سلایق و مودها و نیازها سازگار باشد را ارائه نمی کنند، لذا کاغذ دیواری می تواند بزرگترین تاثیر را در اتاق شما ایجاد کند.

۳- کاغذ دیواری ها اقتصادی هستند:

در حالی که خیلی از دیوارپوش ها ممکن است به نظر ارزان قیمت باشند، اما شما مجبور هستید که طولانی مدت مواظب آنها باشید. اما امروزه بسیاری از کاغذ دیواری ها عمری حدود ۷ تا ۱۰ سال دارند. بعلاوه اینکه، کاغذ دیواری هایی که به عنوان قابل شستشو معرفی می شوند، به راحتی با یک اسفنج نرم مرطوب تمیز می شوند.

چرا کاغذ دیواری؟

۴- نصب کاغذ دیواری آسان است:

بی شک تاکنون در هنگام نقاشی کردن خانه با رنگ به مشکلاتی از قبیل بوی تند رنگ و مدت زمانی که باید مراقب دیوارها باشید تا خشک شوند برخورد کرده اید؛ اما در نصب کاغذ دیواری، به علت استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری که در آب حل می شود، نه تنها بویی زننده و مضر در محیط وجود ندارد، بلکه سرعت خشک شدن آن نیز بسیار عالی است.

۵- نصب کاغذ دیواری سریع است:

کاغذ دیواری در مقایسه با سایر دیوارپوش ها نظیر رنگ و یا پانل های چوبی و یا پلاستیکی دارای کوتاهترین زمان نصب است، عموما نصب کاغذ دیواری در یک واحد با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع در یک روز کاری پایان می پذیرد در حالی که در صورت استفاده از سایر دیوارپوش ها زمان نصب می تواند در حدود یک هفته باشد.

۶- کاغذ دیواری ها تمام علاقه مندی های شما را به جا می آورند:

کاغذ دیواری روی دیواری که قبلاً خالی بوده، جزئیات ایجاد می کند.

آیا به خانه ای اسباب کشی کرده اید که دیوارهای سفید ساده و بی روح دارد؟ از کاغذ دیواری استفاده کنید. بدون اینکه کسی را برای تغییر معماری داخلی استخدام کنید، کاغذ دیواری ها اقتصادی ترین راه برای اضافه کردن المان های معماری به محیط هستند. یک سقف معمولی را با استفاده از طرح های کاغذ دیواری که اطرافشان را بریده اید و روی دیوار استفاده کرده اید، به یک سقف مقرنس تبدیل کنید.

با استفاده از یک طرح قوی که روی شومینه استفاده می کنید، توجه را به سمت شومینه جلب کنید. یا اینکه  روی یک دیوار خالی با استفاده از همان طرح قوی نقطه مرکز توجه ایجاد کنید. تمام چیزی که نیاز دارید قوه تخیل است.

کاغذ دیواری ها با طرح هایی که شما دوست دارید هماهنگ هستند. امروزه طراحان کاغذ دیواری تقریباً تمام مدهای پرطرفدار روز را در طراحیشان در نظر می گیرند. از طرح های ساده و ارزان تر تا طرح های لوکس و نقش های مدرن.

کاغذ دیواری ها قیمت خانه شما را بالاتر می برند. کاغذ دیواری عیوب روی دیوار را که رنگ نمی پوشاند، می پوشاند. جلوی کثیف شدن سطح دیوار را می گیرد. مخصوصاً در خانواده های پرجمعیت. فضایی خاص و غنی و با کیفیت ایجاد می کند که در خانه های بدون کاغذ دیواری پیدا نمی شود.

کاغذ دیواری کردن یک روش سریع درست کردن دیوارها است برای کسانی که می خواهند منزلشان را بفروشند. کاغذ دیواری ها گستره وسیعی از طرح های ساده و ظریف دارند، با رنگهایی که محیط  داخلی منزل را خنثی می کند می توان کاری کرد که خانه با تمام سلایق جور درآید.

همچنین به مهمترین سرمایه زندگی شما یعنی خانه تان ارزش بیشتری می دهد. مطالعات نشان داده اند که  یک خانه با سلیقه دکور شده می تواند ارزش خانه شما را ۱۰-۱۵ درصد افزایش دهد.

کاغذ دیواری ها همیشه روی بورس هستند. کاغذ دیواری ها همیشه مد هستند. همزمان با ظهور مدهای جدید، طراحان کاغذ دیواری از آنها استفاده می کنند و آنها را با رنگ بندی های مختلف ارائه می کنند.

با این خاصیت که کاغذ دیواری ها می توانند هر طرح و رنگی داشته باشند، به شما کمک می کند که با انتخاب آنها استایل و شخصیت خود را نشان دهید، از مدرن و امروزی یا رمانتیک تا ساده پسند و سخت پسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *