نکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی

نکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی

اگر شما قادر به تصور یک اتاق کامل با قرار دادن مبلمان، آویزهای دیواری و فرش و … نیستید، می توانید با آموزش به آن برسید. در ادامه مواردی را برای چیدمان دکوراسیون داخلی بررسی می کنیم. نکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی در مقایسه با دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی، حرفه ای است که نیاز به آموزش خاص و آموزش رسمی از جمله برنامه ریزی فضا، طراحی مبلمان و معماری دارد. اما یک دکوراتور داخلی، آموزش رسمی ندارد و روی زیبایی شناسی و ظاهر سطحی یک فضا تمرکز دارد. اینکه شما چه کسی را استخدام خواهید کرد بستگی به این دارد که آیا شما کارهای ساختاری یا برنامه ریزی فضایی را باید انجام دهید یا به کسی نیاز دارید که فقط دکوراسیون را طراحی کند.

نکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی

عناصر دکور

اولین قدم شما باید انتخاب سبکی برای فضای داخلی منزل شما باشد. این باعث می شود که اصل طراحی داخلی در ابتدا رعایت شود. همچنین در هر اتاق باید یک کانون وجود داشته باشد. در یک اتاق نشیمن می تواند شومینه یا یک اثر هنری باشد. کنتراست و تنوع باعث جذابیت بصری یک اتاق می شود. ریتم را با تکرار عناصر همرنگ، بافت یا الگو در ذهن داشته باشید.

نکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی

الگوها

در آمیختن الگوها در دکوراسیون منزل یکی از پیشرفته ترین قسمت های طراحی داخلی است. لازم نیست که الگوها منطبق باشند، اما باید مکمل و هماهنگ با یکدیگر باشند. این کار با در نظر گرفتن رنگ، اندازه و مقیاس انجام می شود.

نکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی

نکاتی برای شروع چیدمان دکوراسیون منزل

– یک دکوراتور داخلی خوب می تواند یک اتاق را اسکن کند و بفهمد چه مواردی در یک اتاق کار می کند و چه چیزی بیش از حد با سلیقه است یا به زیبایی و تزئین نیاز دارد.

– انتخاب آثار هنری می تواند برای یک اتاق مهم باشد، اما نحوه نمایش آن را به همان اندازه در نظر بگیرید. یک قانون کوچک، قرار دادن آویزهای دیواری در سطح چشم است. به همین ترتیب، قد شما لوستر را تنظیم می کند. یک اشتباه عادی که مردم مرتکب می شوند آویزان کردن لوستر خیلی بلند یا نزدیک به سقف است. لوستر را طوری آویزان کنید که نور را وارد اتاق کند و مورد توجه واقع شود.

– احتمالاً کالاهایی که بیشترین استفاده را خواهند داشت، مبل و تخت خواب شما هستند. بیشتر روی این قطعات هزینه کنید. همچنین در رده های بعدی، فرش و آثار هنری و … قرار می گیرند که می توانید در هزینه های مربوط به خرید آن ها صرفه جویی کنید.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلینکاتی مهم در مقایسه طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *