می‌دانید که فضای ورودی اولین جایی است که در بدو ورود در معرض دید دوستان و آشنایان قرار می‌گیرد و در واقع با دیدن ورودی خانه ذهنیت آنها در مورد شما و سلیقه ‌تان شکل می‌گیرد. پس دکوراسیون فضای ورودی خانه باید به نحوی باشد که گلچینی از ویژگی‌، سلایق، علایق و شخصیت شما را در بدو ورود به فردی که وارد خانه شما می‌شود، نشان دهد. فضای ورودی خانه در طراحی داخلی

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی فضای ورودی

تعبیه آینه در فضای ورودی ایده خوبی برای دکوراسیون داخلی است؛ از یک طرف فضا را بزرگ ‌تر و دلبازتر نشان می ‌دهد و از طرف دیگر موقع بیرون رفتن از خانه دیگر مجبور نیستید برای برانداز کردن خودتان در آینه راهی اتاق خواب یا قسمت‌های دیگر خانه شوید. اغلب خانم‌ها معمولا عادت دارند قبل از بیرون رفتن از خانه خود را برانداز کنند. یک یا چند آینه مناسب، با قاب‌های برنجی یا چوبی به طور چشمگیری وسعت ورودی خانه را چندین برابر می‌کند.

فضای ورودی خانه در طراحی داخلی

جاکفشی در دکوراسیون ورودی آپارتمان

قرار دادن جاکفشی جلوی ورودی را فراموش نکنید. از جمله وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون هر ورودی، جاکفشی است که با وجود فضایی محدود باید در فضای ورودی خانه قرار بگیرد. کفش‌ها اولین پوششی هستند که در زمان ورود به خانه درآورده می‌ شوند؛ بنابراین به دلیل زشت شدن فضا و موارد بهداشتی بهتر است کفش ها داخل جاکفشی هر چند کوچک قرار بگیرند.

فرش یا موکت در دکوراسیون ورودی

برای این قسمت از خانه حتما یک فرش رنگارنگ در نظر بگیرید؛ فرشی که رنگ‌هایش با سایر رنگ‌های خانه هماهنگ باشد. در ضمن بهتر است فرش‌تان دایره باشد؛ دایره‌ای متناسب با فضای ورودی خانه. اگر فضای ورودی خانه مستطیل یا مربع است می توانید از فرش یا موکت دایره ای نیز استفاده کنید.

قرار دادن گلدان در دکوراسیون داخلی ورودی آپارتمان

گیاهان به هر فضایی طراوت و تازگی می‌بخشند و انر‍ژی مثبتی را به فضا تزریق می‌کنند. جا نمایی و قرار دادن گلدان با گیاه زنده باعث می‌شود که هر کس به خانه وارد می‌شود حس خوبی داشته باشد و در جلوه بصری دکوراسیون داخلی فضای ورودی کمک شایانی می کند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون ورودی آپارتمان

اگر قسمت ورودی آپارتمان یا خانه با فضای کل خانه‌ تفکیک نشده و درب خانه به طور مستقیم روی هال و پذیرایی باز می‌شود، برای راحتی و آسایش از پارتیشن‌هایی مانند تخته‌های بادبزنی که طرح‌ها و رنگ‌های فراوانی دارند کمک بگیرید؛ البته به کار بردن کاغذ دیواری یا دیگر پوشش‌های دکوراتیو برای دیوار وروردی های با این سبک فکر خلاقانه ای است.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: فضای ورودی خانه در طراحی داخلیطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت کاط کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *