برای شروع گفتن نکاتی درباره طراحی کابینت آشپزخانه باید گفت امروزه در تمامی منازل کابینت وجود دارد. کابینت هایی با طرح ها و رنگ های مختلف که هر سلیقه ای را شامل می شود. با توجه به متراژ آشپزخانه، برای آن کابینت طراحی می شود. در انتخاب و طراحی کابینت باید یک سری نکات در نظر گرفته شود تا به زیبایی کابینت و منزل شما بیفزاید. در این مقاله به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد: طراحی کابینت آشپزخانه

۱- رنگ کابینت آشپزخانه

در انتخاب رنگ کابینت آشپرخانه باید دقت زیادی به خرج داد. به عنوان مثال رنگ کابینت باید با رنگ کفپوش و سایر وسائل منزل هماهنگ باشد. با این کار می توان به زیبایی منزل اضافه کرد.

طراحی کابینت آشپزخانه

۲- نورپردازی بر روی کابینت

سعی کنید در آشپزخانه از نورپردازی مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از هالوژن استفاده کنید و این نورها بر روی سطح کابینت ها نیز تابیده شوند.

۳- هر چیز را سر جای خودش بگذارید

در برخی منازل دیده می شود که وسایلی مانند جای ادویه و یا روغن و حتی قابلمه و … را روی کابینت قرار می دهند.این امر از زیبایی کابینت شما می کاهد و بهتر است انجام نشود.

سیستم نصب کابینت آشپزخانه

کابینت ها را معمولا بر روی دیوارهای آشپرخانه نصب می کنند. بسته به متراژ آشپزخانه، کابینت را بر روی یک دیوار و یا دو دیوار نصب می کنند. در آشپزخانه هایی با متراژ پایین، نصب کابینت بر روی یک دیوار راه حل مناسبی است و در آشپزخانه هایی با متراژ بالاتر، استفاده از کابینت بر روی دو دیوار توصیه می شود.

حال به یک سری نکات فنی برای نگهداری بهتر کابینت می پردازیم:

۱- سعی کنید درب های کابینت را بیش از حد باز نکنید و یا هنگام بستن درب آنها را نکوبید.

۲- لولاهای درب کابینت را متناسب با وزن و اندازه کابینت انتخاب کنید.

۳- از پایه های فلزی که دارای مقاومت بیشتری هستند برای پایه های کابینت های آشپزخانه استفاده کنید.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه انواع کابینت در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی کابینت آشپزخانهنصب و اجرای کابینت در کرمان – کابینت کرمان طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *