طراحی دکوراسیون هتل را از کجا شروع کنیم؟

طراحی دکوراسیون هتل شامل موارد زیادی از قبیل طراحی لابی هتل، طراحی دکوراسیون اتاق هتل، طراحی نمای داخلی هتل، دیزاین نمای خارجی هتل و تراس ها، طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ هتل، معماری فضای سبز، اتاق استراحت، استخر، باشگاه بدنسازی و موارد بسیار زیادی است. با توجه به سبک معماری مدرن یا سنتی، طراحی دکوراسیون هتل و هر یک از قسمت های آن نیازمند اطلاعات، دانش، تجربه و آگاهی از نتیجه کار است. طراحی دکوراسیون هتل را از کجا شروع کنیم؟

دیزاین نمای خارجی هتل، شکل ورودی و پس از آن طراحی لابی هتل از اولین مواردی هستند که توجه مسافرین را به خود جلب می کند. در کنار همه این موارد باید در نظر داشته باشید که سبک طراحی دکوراسیون هتل باید برای تمامی سلیقه ها مناسب باشد. زمانی که هر فردی قصد سفر دارد، رزرو هتل مناسب و زیبا که امکانات خوبی نیز داشته باشد یکی از مهم ترین قسمت ها است. پس باید در ابتدای کار طراحی دکوراسیون هتل رفع نیاز مشتری، حس آرامش در زمان اقامت و در نهایت رضایت از نتیجه اقامت را در نظر داشته باشید.

طراحی دکوراسیون هتل را از کجا شروع کنیم؟

طراحی لابی هتل

طراحی لابی هتل یا همان ورودی یکی از مهم ترین قسمت ها در طراحی هتل است که علاوه بر جلب توجه مشتری و مسافران سبک طراحی مدرن یا سنتی دکوراسیون هتل را مشخص می کند. برای طراحی دکوراسیون لابی هتل می توانید گزینه های زیادی در نظر بگیرید. اما به صورت کلی کانتر پذیرش هتل، تلوزیون با ابعاد بزرگ، لوسترهای خاص، استفاده از گیاهان و قرار دادن مبلمان های راحتی از مواردی هستند که در تمامی هتل ها دیده می شود. می توانید برای طراحی دکوراسیون هتل مدرن با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه مشورت کنید و ایده های خلاقانه ای را پیاده سازی کنید.

قرار دادن آبشارهای خاص، تزئین و طراحی دیوارها به شکلی منحصر به فرد، فلاور باکس ها با گیاهان زیبا، طراحی خلاقانه لوستر، استفاده از آثار هنری و تابلوها، مجسمه و نورپردازی از مواردی هستند که می تواند نتیجه کار دیزاین هتل را به کلی تغییر دهند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب هتل

زمانی که مسافران در اتاق یک هتل اقامت دارند، علاوه بر نیاز به حس آرامش و ریکلس کردن، تمایل دارند که در فضایی مدرن و با امکاناتی خاص، زمان استراحت خود را سپری کنند. وجود تراس یا پنجره های بزرگ با منظره ای از فضای زیبا یکی از موارد محبوبیت رزرو اتاق در هتل ها است.

تهویه هوای مطبوع، طراحی حمام مدرن و لوکس در اتاق هتل، سرویس بهداشتی، تخت خواب راحت، امکان تنظیم الکتریکی پرده ها و نور اتاق، تزئینات چوبی و سنگی در فضای داخلی، استفاده از گیاهان، نورپردازی اتاق و وجود سایر امکانات رفاهی از موارد حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون هتل مدرن هستند که باید به آن ها توجه کنید.

طراحی دکوراسیون هتل مدرن

این روزها هتل های معروف زیادی در تمامی کشورها وجود دارند که میزبان مسافران از سراسر دنیا با هر سبکی از فرهنگ، سلیقه و نیازها هستند. بیشتر هتل ها در حال تغییر سبک طراحی دکوراسیون داخلی به شکل مدرن، برای رفع نیازهای مسافران و ماندگاری در بازار رقابت هستند. به طور مثال طراحی حمام های مدرن و لوکس، حمام ترکی، سالن خدمات اسپا و ماساژ، باشگاه های بدنسازی مجهز و مدرن، نورپردازی خاص در فضای بیرونی و لابی هتل، طراحی فضای سبز هتل و استفاده از عناصر طبیعی همانند چوب و سنگ برای تزیین از معیارهای طراحی دکوراسیون هتل مدرن هستند.

طراحی رستوران و کافی شاپ هتل

می بینیم که یکی دیگر از دلایل شهرت هتل ها، رستوران های خاص و لوکس آن ها هستند که با ایده های خلاقانه طراحی شده اند. طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ هتل با ایده های خاص می تواند مخاطبین زیادی را با نام هتل آشنا کند. مسلما زیبایی و کیفیت خوب غذا و امکانات رستوران و کافی شاپ هتل می تواند آن را به محلی برای رفت و آمد تبدیل کند.

در نهایت و با ذکر تمامی موارد باید به این موضوع اشاره کنیم که هدف اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون هتل، احساس رضایت و آرامش مسافر در مدت زمان اقامت است. باید توجه کنید که هر مسافر یا فردی به هر دلیلی که به هتل وارد می شود، تصویر ذهنی از خاص و منحصر به فرد بودن طراحی دکوراسیون هتل را با خود به همراه ببرد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون هتل است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی دکوراسیون هتل را از کجا شروع کنیم؟طراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت معماری کاط کرمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *