طراحی دکوراسیون داخلی با چوب ساج (Teak Wood)

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب ساج (Teak Wood)

استفاده از چوب ساج که به مناطق گرمسیری و استوایی تعلق دارد، به طراحی دکوراسیون داخلی خانه، عظمت، شکوه و زرق و برق زیادی می‌بخشد. این چوب محکم که استقامت زیادی دارد، تنها از درخت ملی کشور فیلیپین، یعنی ساج، به دست می‌آید. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب ساج (Teak Wood)

از چوب ساج به دلیل استقامت و دوام زیادی که دارد، برای ساخت درهای محکم، فریم پنجره، مبلمان‌های داخل منزل و مبلمان‌هایی که مناسب فضای باز هستند، استفاده می‌شود. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب ساج که در تم‌های رنگی سبز، زرد و قهوه‌ای یافت می‌‌شود، زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی ساختمان می‌بخشد. از چوب ساج برای سطوحی که تمایل داریم به رنگ نقره‌ای – طوسی باشند نیز استفاده می‌شود. طی اعمال فرآیندی رنگ چوب ساج برای صفحه و روکش‌های چوبی به رنگ نقره‌ای – طوسی تغییر می‌کند.

طراحی دکوراسیون داخلی با چوب ساج (Teak Wood)

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی دکوراسیون داخلی با چوب ساج (Teak Wood) – طراحی داخلی کاط در استان کرمانطراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرمانشرکت طراحی داخلی در کرماندفتر معماری کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *