هنگامی که به حریم خصوصی احتیاج دارید یا می خواهید نور داخل خانه خود را کنترل کنید، استفاده از پرده یک راه حل آشکار است. استفاده از پرده ها در خانه شما طیف گسترده ای از گزینه های طراحی را ارائه می دهد که می تواند اتاق را شیک تر، ظریف تر و جذاب تر جلوه دهد. بسته به نوع ظاهری که می خواهید، می توانید از پرده های مختلف استفاده کنید که واقعاً باعث می شود طراحی داخلی منزل شما زیباتر شود. طراحی داخلی با استفاده از پرده

طراحی داخلی با استفاده از پرده

با رنگ و الگو بازی کنید

پرده ها راهی ایده آل برای اضافه کردن ابعاد به هر طرح هستند. از آنجا که آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوهای موجود هستند، می توانید پرده هایی را پیدا کنید که طرح های چشمگیری داشته باشند. اگر اتاق شما در درجه اول سایه های خنثی ایجاد می کند، پرده هایی با رنگ جسورانه مانند قرمز روشن به آن اضافه کنید. همچنین می توانید از پرده هایی به رنگ خنثی مانند سفید یا خاکستری استفاده کنید تا طراحی اتاق را به صورت روشن انجام دهید. پرده ها با الگویی چشم نواز مانند طرح های گل یا حیوانات می توانند یک اتاق ترکیبی با جلوه ای زیبا را به وجود آورند.

جنس پارچه را در نظر بگیرید

جنس پارچه پرده شما می تواند تأثیر بسزایی در ظاهر اتاق داشته باشد. اگر می خواهید اتاق شما شکل رسمی داشته باشد، پرده هایی از پارچه های سنگین مانند مخمل و ابریشم را انتخاب کنید که کمی ظرافت را به اتاق شما اضافه می کند. مواد ساخته شده از پارچه مانند توری، جیر یا ملیله نیز احساس رسمی تری می بخشد. لزوماً لازم نیست پارچه پرده خود را با سایر مواد موجود در دکور اتاق خود مطابقت دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید ظاهر اتاق را با مبلمان چرمی متعادل کنید، با آویزان کردن پرده های سبک بر روی پنجره، طراحی را انجام دهید.

با طول پرده بازی کنید

طول پرده های شما می تواند در ظاهر یک اتاق تأثیر بگذارد. نوع پرده هایی که مقداری از آن ها در کف زمین قرار دارند، ظاهری سنتی و رسمی را نشان می دهند، در حالی که پرده هایی که دقیقاً تا زیر پنجره ختم می شوند، هوای بیرون را بهتر به داخل منتقل می کنند. اگر می خواهید سقف شما بالاتر باشد، پرده ها را از بالای پنجره آویزان کنید تا توهم ارتفاع بیشتر در اتاق شما ایجاد شود.

کاط، ارائه دهنده انواع پرده دستی و برقی در کرمان – دارای شوروم تخصصی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی با استفاده از پرده – فروش پرده کرمانخرید پرده کرمان – پرده برقی کرمان – پرده دستی کرمان – شوروم تخصصی پرده کرمان – پرده لوردراپه کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *