سبک مدیترانه ای در طراحی داخلی

سبک مدیترانه ای در طراحی داخلی

در مناطق آفتاب خیز در امتداد ساحل مدیترانه ای اروپا، سبک منحصر به فردی ظهور کرده است. این سبک علی رغم فرهنگ های مختلف در کمال تعجب در امتداد ساحل سازگار است. این نشان دهنده سبک زندگی آرامی است که مردم آنجا از آن لذت می برند. این سبک به شدت تحت تأثیر آب و هوای معتدل است. سبک مدیترانه ای در طراحی داخلی

اگر می خواهید طرحی دلپذیر و رنگارنگ اما گاه به گاه در خانه خود ایجاد کنید، این سبک را در نظر بگیرید. با داشتن چند قطعه مبلمان مناسب، دکوراسیون و البته فرش، می توانید طراحی داخلی منزل خود را با سبک مدیترانه ای انجام دهید.

سبک مدیترانه ای در طراحی داخلی

سبک مدیترانه ای و تاثیرات آن

سبک مدیترانه ای اصولا به روندهای معماری و طراحی داخلی مناطق ساحلی یونان، ایتالیا و اسپانیا اشاره دارد. همه آنها کمی متفاوت هستند اما تاثیرات شفافی از آب، هوای آفتابی و گیاهان پرتحرک منطقه دارند.

در این سبک برخی از ویژگی های آن شامل فضاهای ترکیبی داخلی و خارجی، دیوارهای بافت دار، مبلمان روستایی و کاشی های کف چوبی یا سنگی می باشد. همچنین در این سبک از نور طبیعی زیادی استفاده می شود.

گنجاندن فرش ها در اتاق های الهام گرفته از سبک مدیترانه ای

با داشتن کاشی های سنگی زیبای مدیترانه ای، وجود فرش برای هر اتاق ضروری است. به دنبال فرش های بزرگ با رنگ های خنثی باشید که به خوبی با دیوارها مشبک شوند.

برای اجرای این سبک به بهنرین شکل ممکن، به دنبال فرش هایی با طرح های سنتی تر باشید. روش دیگر این است که سبک مدرن تری را در نظر بگیرید. این می تواند طراوتی دلپذیر و معاصر از سبک را به وجود آورد.

برای این منظور، به دنبال یک پالت رنگی ظریف و خنک با طراحی مدرن جذاب اما مطبوع باشید. الیاف طبیعی یکی دیگر از گزینه های عالی است.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک مدیترانه ای در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *