سبک عربی، سبکی غنی و مجلل است. در این سبک عناصر ضروری داخلی پنجره هایی هستند که با قاب هایی از گچ یا چوب ظریف تراشیده شده اند. چنین پنجره هایی یک جلوه نور ظریف را در اتاق ایجاد می کنند. بازشوهای یک یا دو پنجره غالبا توسط طاق‌ ها روی هم قرار می‌ گیرند. سبک عربی در طراحی داخلی

در سبک عربی از مصالح تزئینی مانند سنگ مرمر، چوب حکاکی شده، آجرهای منقوش، سنگ‌ های تراشیده شده، کاشی، معرق شیشه، معرق مرمر، منبت از انواع چوب‌ های گرانبها و گچ‌ کاری استفاده می شود.

تزیینات اصلی در خانه ها مبل های چوبی با بالش های کرکی، میزهای عسلی کم ارتفاع و میزهای معمولی گاهی به شکل چند ضلعی (شش ضلعی یا هشت ضلعی) می باشد. این سبک انواع دیگری از وسایل مانند صندوقچه و قفسه ها را شامل می شود. همچنین از طاقچه های دیواری با درب نیز به عنوان کمد لباس استفاده می شود.

فرش‌ ها نقش مهمی در دکوراسیون سبک عربی دارند. ظروف در دکوراسیون خانه ها معنایی اساسی دارند. اشکال مختلفی از پارچ ها، کاسه های نقاشی شده و سایر ظروف ساخته شده از سرامیک یا فلز در این سبک مشاهده می شود.

سبک عربی در طراحی داخلی

سبک عربی در طراحی داخلی

سبک عربی در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – سبک عربی در طراحی داخلی – سبک مجلل در طراحی داخلی – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – مشاوره طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *