سبک شبی شیک در طراحی داخلی

سبک شبی شیک در طراحی داخلی

شبی شیک در طراحی داخلی، سبکی است آرامش بخش که با خود زیبایی را به ارمغان می آورد. در این سبک از رنگ های ملایم استفاده می شود و به سبکی زنانه شهرت دارد. سبک شبی شیک در طراحی داخلی

سبک شبی شیک در طراحی داخلی

در این سبک پارچه هایی از جنس پنبه و کتان گزینه های اصلی هستند و الگوهای زنانه اغلب به نمایش گذاشته می شوند.

رنگ های ملایم در فضای شبی شیک حاکم است. رنگ های سفید و بژ همیشه محبوب هستند، همچنین رنگ های پاستلی مانند صورتی و آبی روشن. با این وجود سایه های واضحی مانند فیروزه ای را می توان یافت، به ویژه هنگامی که صحبت از مبلمان رنگی می شود.

نقشی را که لوازم جانبی در فضاهای شبی شیک بازی می کنند فراموش نکنید! آنها می توانند کالاهای قدیمی و عتیقه (لوسترها، چینی و غیره) یا موارد کاملا جدیدی باشند (دستمال، ظروف شیشه ای و موارد دیگر) که ترکیب هر دو می تواند جذابیت خاصی را به فضای داخلی ببخشد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک شبی شیک در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *